Beantwoord

100 GB 4G internet niet genoeg?

  • 23 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 6632 Bekeken

Op 10 augustus 2018 heb ik een 4G T-mobile thuis abonnement afgesloten met 100GB dataverkeer. "Onmogelijk op te maken", vertelde de verkoper. Wat blijkt? Op 20 augustus - dus na 10 dagen was het al op! Inmiddels ben ik dus al een paar dagen bezig om aanvullingen te regelen (kost gelukkig niks), maar internet valt dus op de vreemdste momenten weg. Wat doe ik fout en wat is er aan te doen? Alle hulp is welkom!
icon

Beste antwoord door tmoesel 23 augustus 2018, 22:25

Je doet niks fout, dit is hoe Unlimited 4GvT zich gedraagt. Zie ook
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/4g-voor-thuis-internet-valt-weg-305430/
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Je doet niks fout, dit is hoe Unlimited 4GvT zich gedraagt. Zie ook
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/4g-voor-thuis-internet-valt-weg-305430/

Reageer