Beantwoord

100 GB te weinig

Ik woon met mijn vrouw en vier kids 7 maanden per jaar op een camping. De 100gb gaat ieder jaar sneller op!!
Komt er binnenkort een grotere bundel ..bv 200 GB of 300 GB?

Zo nee. Is er een andere oplossing voor.
De 2gb aanvuller is echt niet te doen als je nog twee weken moet wachten op je nieuwe 100gb.

Gr Marco planting
icon

Beste antwoord door tmoesel 17 mei 2019, 07:59

Kan tmobile mijn vraag hierboven beantwoorden !? Wat is het nut van dit forum als er geen reactie komt?
Misschien om dat mensen vinden dat je met 6 personen misschien beter meerdere abonementen zou kunnen kopen. Een extra smartphone en/of tablet (unlimited) abonnement, e.v.t. bij een andere provider, zou het ook iets eerlijker maken t.o.v. andere mensen die maar alleen van 4GvT gebruik maken. Dus het is vragen om gratis, dat wil iedereen wel.
Voor vele reactites m.b.t. dit thema, zie https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
Bekijk origineel

10 reacties

Kan tmobile mijn vraag hierboven beantwoorden !? Wat is het nut van dit forum als er geen reactie komt?
Reputatie 2
Badge
Ik neem het aan dat in het geval dat nieuwe proposities voor T-mobile thuis in de pijplijn liggen, de klantenservice je alsnog niks mag vertellen en beloven voor dat iets officieel is.

Vvoorlopig houdt het bij 100GB en daarna elke keer 2GB toevoegen.

Ik vermoed dat T-mobile grotere 5G/4G voor thuis bundels gaat aanbieden zodra ze de capaciteit van Tele2 samengevoegd hebben met hun netwerk.
Reputatie 6
Badge +11
Misschien om dat mensen vinden dat je met 6 personen misschien beter meerdere abonementen zou kunnen kopen. Een extra smartphone en/of tablet (unlimited) abonnement, e.v.t. bij een andere provider, zou het ook iets eerlijker maken t.o.v. andere mensen die maar alleen van 4GvT gebruik maken. Dus het is vragen om gratis, dat wil iedereen wel.
Voor vele reactites m.b.t. dit thema, zie https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
Is er een vaste aansluiting mogelijk op die camping? Ik ga toch van een sta caravan uit niet echt een tentje.
Beste tmoesel.

Ik heb je antwoord gerapporteerd bij T-Mobile als beledigend.
Ik vraag gewoon of er een grotere bundel komt omdat ik met de huidige 100gb bundel niet uit de voeten kan
Je invulling dat ik vraag om gratis internet is heel vreemd en onnodig
Is er een vaste aansluiting mogelijk op die camping? Ik ga toch van een sta caravan uit niet echt een tentje.

Dat heb ik uiteraard onderzocht en dat is niet mogelijk
Vraag twee aansluitend de camping bied geen wifi of dit is te prijzig?

Ik ga verder niet in op de keuze van het op een camping wonen, dat is eigen keuze wel heeft Tmoessel terecht een punt door voor te stellen nog een unlimited abonnement af te nemen, of zelfs 1 voor elke data gebruiker.

Nederland is gewoonweg nog niet klaar om een mobiele verbinding te gebruiken als een vaste verbinding zeker niet massaal.
Hoi Galdor.

We Zitten inderdaad na te denken over een tweede aansluiting van 4gvoor thuis.
Dat ik voor de data wil betalen lijkt me niet meer dan normaal.
Dat is heel wat anders dan het voor mij te vullen dat ik op zoek ben naar gratis internet.

Ik neem van je aan dat het mobile netwerk niet berust op als er massaal gebruik wordt gemaakt van honderden GB per abbo

Ik vorm naar mijn gevoel een uitzondering. Daar waar T-Mobile het ooit voor in de markt heeft gezet. Voor slecht te bereiken gebieden en waar geen vaste aansluiting is.
Daar val ik ook onder.
Aangezien mijn kinderen ook internetten en wij zelf wel eens Netflixen gaat het erg hard met de 100gb
Om die reden ben ik op zoek naar een groter abbo ipv de 100gb.
Schijnbaar loopt het aanbod achter op de vraag en zal ik zoals een vorige reactie van Rena Chan nog even geduld moeten hebben.

Iets meer buiten de gevestigde kaders denken lijlkt mij een must.
Zonder daar verder op in te gaan wilde ik dat toch graag even gezegd hebben.

Dank voor je reactie
Je bent zeker geen uitzondering, hooguit door bewust 7 maanden op een camping te wonen. Dat is een eigen keuze met de daaraan verbonden nadelen ten opzichte internet mogelijkheden. Dat je onder de doelgroep valt lijkt een semi bewuste keuze.

In eerste instantie verbaasde ik me over het niet genoeg zijn van die 100 Gb maar met 6 personen kan het snel gaan. Als ik naar mijn data verbruik via wifi kijk zou dit voor ons met 2 personen net genoeg zijn.

Het probleem zit simpelweg in die vreemde aanvul methode daar verbaas ik me ook over.
Reputatie 6
Badge +11
Beste tmoesel.

Ik heb je antwoord gerapporteerd bij T-Mobile als beledigend.
Ik vraag gewoon of er een grotere bundel komt omdat ik met de huidige 100gb bundel niet uit de voeten kan
Je invulling dat ik vraag om gratis internet is heel vreemd en onnodig

Het spijt me dat de betreffende zin als een belediging wordt gevoeld. Ik had beter alleen de URL naar dat verzameltopic kunnen plaatsen, maar ik wilde denk ik teveel proberen duidelijk te maken in 1 bericht.
De achtergrond van de zin is denk ik dat er voor de oude variant van 4GvT ('17 van voor 2018-01-29) veel meer mogelijk was, met name ook als het gebruik maar een deel van een jaar is.
Als een test (pilot) waren er toen gratis bundels van 50GB elk weekend. Zie https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/pilot-weekendbundel-4g-voor-thuis-276160
Dat is ruim 200GB extra per maand. Maar je kan je bij het oude abo ook bundels bijkopen, b.v. 100GB voor 40 Euro.

Reageer