Beantwoord

100GB-aanvuller gekocht, maar volledige bundel gekregen

• 30 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

Op de dag van de transitie (van bèta naar volwassen dienst) had ik geen ontvangst. In de app leek het alsof mijn bundel ( van 200 GB) geheel verbruikt was. Dus, 100 GB bij besteld. (Wat vlekkeloos werkte maar dat terzijde.)
Nu zie ik tot mijn verbazing dat ik een totale bundel tot mijn beschikking had van 300 GB, ik ga dus voor 50,- euro het schip in? Wat kan ik het beste doen? Is dit op te lossen via de reguliere helpdesk?
icon

Beste antwoord door Thalina 31 oktober 2016, 15:56

Hoi Sa-Men,

Dat zijn inderdaad grotere bedragen, dus begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! We hebben de klanten die 200GB hadden allemaal een 100GB-aanvuller gegeven en die gecrediteerd. Alleen had jij al zelf een GB-aanvuller gekocht, dus we hebben niet nog eentje geactiveerd maar uiteraard wel jouw 100GB-aanvuller vergoed. Je ziet deze vergoeding niet terug op My T-Mobile, maar uiteraard wel op jouw komende factuur. Op jouw My T-Mobile lijkt het wel alsof je nu twee 100GB-aanvullers actief hebt, maar deze bundel is maar één keer gefactureerd. Mocht er onverwacht toch iets niet goed gaan, trek dan even aan de bel. Dan gaan we het alsnog recht zetten.

Weet je zo voldoende? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sa-Men,

Dat zijn inderdaad grotere bedragen, dus begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! We hebben de klanten die 200GB hadden allemaal een 100GB-aanvuller gegeven en die gecrediteerd. Alleen had jij al zelf een GB-aanvuller gekocht, dus we hebben niet nog eentje geactiveerd maar uiteraard wel jouw 100GB-aanvuller vergoed. Je ziet deze vergoeding niet terug op My T-Mobile, maar uiteraard wel op jouw komende factuur. Op jouw My T-Mobile lijkt het wel alsof je nu twee 100GB-aanvullers actief hebt, maar deze bundel is maar één keer gefactureerd. Mocht er onverwacht toch iets niet goed gaan, trek dan even aan de bel. Dan gaan we het alsnog recht zetten.

Weet je zo voldoende? Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Hi Thalina,

Ik hou het in de gaten! Hartelijk dank voor je reactie, helemaal helder zo......Top!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sa-Men,

Namens Thalina; graag gedaan! :8

Reageer