Beantwoord

1e maand gratis 4G voor Thuis

• 15 september 2016
  • 4 reacties
  • 550 Bekeken

Nu ik de nieuwsberichten zo lees voel ik me wel een beetje misleid over de kosten van de eerste maand.

Op Tweakers.net lees ik: " Klanten kunnen de dienst een maand kosteloos uitproberen en 's nachts tussen twaalf uur en zes uur onbeperkt internetten."
https://tweakers.net/nieuws/115757/t-mobile-komt-volgende-maand-met-4g-abos-voor-thuisinternet.html

Uit de berichtgeving op jullie site was mijn indruk dat de eerste maand gratis zou zijn (zou ook wel fijn zijn ivm de dubbele kosten met de huidige aanbieder), maar kreeg helaas binnen een paar dagen al een factuur.

"Je kunt 4G voor Thuis de eerste maand uitproberen." & "Je kunt 4G voor Thuis 1 maand vrijblijvend uitproberen."
https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis#ro5
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 15 september 2016, 17:55

@all
Het is, in tegenstelling tot wat verschillende media aangeven, niet mogelijk om 4G voor Thuis een maand gratis te proberen.

4G voor Thuis valt onder de Test ons nu regeling. Als je binnen één maand opzegt, krijg je alleen het geld van de modem terug. De abonnementskosten betaal je wél gewoon.

Na de eerste maand is 4G voor Thuis maandelijks opzegbaar, echter krijg je dan niet meer het geld van de modem terug.

Excuses voor de verwarring. De media zijn op de hoogte gesteld hiervan en dit wordt spoedig gecorrigeerd.
Bekijk origineel

4 reacties

Heb je ook het laatste antwoord in de FAQ gelezen?
Je kunt 4G voor Thuis 1 maand vrijblijvend uitproberen. Bevalt het niet? Dan kun je opzeggen via onze Klantenservice of stuur een berichtje naar Webcare via Facebook of Twitter.

Als je dit binnen de maand doet, zullen eventueel betaalde facturen worden teruggestort.
Reputatie 5
Badge +11
@all
Het is, in tegenstelling tot wat verschillende media aangeven, niet mogelijk om 4G voor Thuis een maand gratis te proberen.

4G voor Thuis valt onder de Test ons nu regeling. Als je binnen één maand opzegt, krijg je alleen het geld van de modem terug. De abonnementskosten betaal je wél gewoon.

Na de eerste maand is 4G voor Thuis maandelijks opzegbaar, echter krijg je dan niet meer het geld van de modem terug.

Excuses voor de verwarring. De media zijn op de hoogte gesteld hiervan en dit wordt spoedig gecorrigeerd.
Wordt dit ook in de voorwaarden opgenomen? Ook al kan ik daar niets in vinden over een maand proeftijd.
En met media bedoel je voornamelijk T-mobile.nl zelf neem ik even aan 🙂
Reputatie 5
Badge +11
@jsheikens
Op de 4G voor Thuis pagina staat aangegeven dat je 4G voor Thuis 1 maand vrijblijvend kunt uitproberen. Door verschillende media is dit verkeerd geïnterpreteerd als zijnde dat 4G voor Thuis gratis 1 maand te testen zou zijn. Het enige dat we als gratis op onze pagina vermeld hebben staan is de installatieservice en die is inderdaad helemaal gratis. :)

Ik heb een verzoek ingediend om de voorwaarden aan te laten vullen met Test ons Nu. Dank voor je feedback!

Reageer