Beantwoord

2de abonnement 4G voor thuis activeren

Goedenavond,

Ik heb nu al een tijdje 4G voor thuis bevalt prima (ook omdat er geen alternatief is voor ons haha). Ik kwam alleen zwaar tekort aan de 100gb en dat toevoegen de hele tijd schiet niet op dus heb een 2de abonnement erbij genomen met aparte router enz. nu wil ik op mijn account de 2de simkaart activeren maar dat schijnt lastig te zijn zonder dat ik mijn 1ste simkaart deactiveer. Wat doe ik fout lijkt mij dat het onder 1 account moet staan ivm de korting op 1 adres.
icon

Beste antwoord door tmoesel 6 januari 2019, 10:16

Je moet voor je 2de abo (of elk extra abo) gewoon een losse nieuwe account aanmaken.
Daarna kun je kijken of je via het alles-onder-1-dak principe korting kan krijgen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Je moet voor je 2de abo (of elk extra abo) gewoon een losse nieuwe account aanmaken.
Daarna kun je kijken of je via het alles-onder-1-dak principe korting kan krijgen.
ok dank u dan ga ik daar maar eens mee aan de gang. ook enig idee hoe lang het duurt voor de simkaart is geactiveerd? kan er nog geen nieuwe account mee aanmaken namelijk
Reputatie 5
Badge +11
Nieuwe account kan je altijd aanmaken, alleen voor bevestiging moet je SMS kunnen ontvangen op dat 097-nummer. Maar als de SIMkaart ook in b.v. smartphone nog geen verbinding maakt met het netwerk, moet blijkbaar iemand of iets van T-Mobile nog wat doen. Ik heb nooit moeten wachten op activatie van een T-Mobile SIMkaart, dus niet zeggen hoe lang zoiets duurt of zou duren. Eerlijk gezegd ga ik er van uit dat dit allemaal automatisch gaat, dat is bij andere providers b.v. zo.
simkaart zit in de router en die hangt gewoon in het netwerk dus dat smsje is geen probleem kan hem gewoon benaderen. En heb inderdaad ook nog nooit hoeven wachten om tot een simkaart geactiveerd was en als dat zo was een paar minuten max. maar nu krijg ik bij het aanmaken van een account het volgende :
Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet actief is of pas vandaag geactiveerd wordt. Probeer het later nog eens.

eerst was het dat het geen T-Mobile nummer is, dus er zit al vooruitgang in maar is wel irritant aangezien hij vandaag wel moet gaan werken.. heb er de rest van de week geen tijd meer voor
Reputatie 5
Badge +11
Bij T-Mobile wordt een mobile link elke 24 uur gereset, misschien dat vanavond laat of vannacht er dan ook zaken zijn doorgevoerd nadat een SIMkaart voor het eerst gebruikt is. Maar ik weet niet of dat daadwerkelijk zo bij T-Mobile/Huawei werkt. In weekend is er geen servicehelpdesk actief bij T-Mobile, dus ik denk dat de boel operationeel zetten (in ieder geval de 2de router+SIM aan laten staan) en even afwachten het beste is wat je kan doen.

Reageer