Beantwoord

4G Thuis & unlimited?

• 16 januari 2017
  • 12 reacties
  • 1160 Bekeken

Is het ook mogelijk om voor een 4G thuis abo gebruik te maken van een unlimited bundel?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 16 januari 2017, 10:22

Hi JaccoNL,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Op dit moment is daar nog helemaal niets over geschreven. Alleen dat ze nog aan het kijken zijn wat ze met 4G gaan doen. T-Mobile Go Unlimited is geen oplossing om je Thuis 4G te vervangen, dit omdat je om de 5GB opnieuw 1GB moet aanvragen. Dat is niet handig als je thuis naar Netflix een film zit te kijken. :)

Nog even geduld hebben.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Hi JaccoNL,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Op dit moment is daar nog helemaal niets over geschreven. Alleen dat ze nog aan het kijken zijn wat ze met 4G gaan doen. T-Mobile Go Unlimited is geen oplossing om je Thuis 4G te vervangen, dit omdat je om de 5GB opnieuw 1GB moet aanvragen. Dat is niet handig als je thuis naar Netflix een film zit te kijken. :)

Nog even geduld hebben.
Vol verwachting klopt ons hart...
4G voor thuis klinkt qua snelheid stukken beter dan wat er nu bij mij beschikbaar is, maar als ik Netflix zit te kijken, zit te gamen en voor werk wat bestanden naar binnen haal, is het erg onprettig als je tegen het einde van de maand wordt afgesneden.
Sinds een maand mijn adsl verruilt voor 4G voor thuis. Het bevalt me ontzettend goed!
Wellicht nog een antenne er aan, ik zal eens zien hoe dat geregeld kan worden.

Ik woon al 12 jaar in een buitengebied en zit daardoor met enkel koperdraad meer dan 6 km van de wijkcentrale. Er ligt wel glas maar dat is zakelijk waardoor je uitkomt op € 250 per maand voor een 10Mb verbinding. Geen optie dus.

Nu TV via de satteliet, ook erg prijzig allemaal.

Kortom, er zijn prachtige mogelijkheden, ook voor tv via 4G maar dan moet de bundel gewoon naar Unlimited. Naast internet, mijn zakelijke Cloud-omgeving, Netflix moet ook gewoon de TV via dezelfde weg gaan functioneren. Ik heb daar graag extra geld voor over. Kom maar met een voorstel T-Mobile!!

Gert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gert,

Goed om te horen dat 4G voor thuis jou goed bevalt! Je kan je ideeën in dit topic delen! 🙂
Het verhaal van Gert is bijna mijn verhaal. Er ligt inderdaad glas en kabel onder mijn oprit door. Maar de dichtsbijzijnde aansluitpunten liggen zo ver weg dat het geen optie is. De grote jongens willen geen aansluiting maken.
4G is (bijna) perfect. Soms wat instabiel, wisselen van mast en helaas niet ONbeperkt.
Als dat ook nog kan ben ik bereid meer te betalen en is mijn tevredenheid met T-mobile een dikke 10+.
Dus ik wacht vol ongeduld op de ONbeperkt bundel.
Beste T mobile

bij mij ook is dit het geval..
Beetje bundel is gewoon na 15 tot 20 dagen op.. en je kan je bijgekochte te goed ook niet mee nemen dit is ook best frustrerend..

en als het meeste gekozen abonnement de zwaarste is van de keuzes lijkt het mij vrij logisch dat T mobile met een zwaarder abonnement komt want daar is dan toch kennelijk behoefte aan eentje van bv 250gb..

is dit een idee als tussenoplossing van onbeperkt?
verder werkt het prima ben er ook heel blij mee :)

groet

Frans
T-Mobile heeft laten weten dat ze kijken naar alle abonnementen omdat er nu opeens Unlimited abonnement ken zijn. We zullen dus even moeten afwachten wat T-Mobile gaat doen voor de 4G thuis klanten.
@Serviceweb
Ja dat was me ook opgevallen. Wel unlimited voor mobiel dus voor 4G thuis moet dan ook mogelijk zijn. Ik ga er vanuit dat vooral de 'achtergebleven' gebieden hiervan kunnen profiteren. :)
Kom maar op 'T' ik ben er klaar voor.
He T, al wat bekend over unlimited voor 4G thuisgebruikers?
Erg stil op dit moment over die vraag. Wel veel reclame voor unlimited op je mobiel.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eric,

Hier is op dit moment nog niets over bekend. Onze collega's zijn er uiteraard wel mee bezig!

Zodra er meer bekend is hierover dan laten we dit natuurlijk direct weten Eric!
Geduld is natuurlijk erg lastig als je ergens op zit te wachten 🙂. Ik merk overigens dat ik voldoende heb aan die 100GB als de streaming diensten (netflix / youtube en spotify) er buiten zouden vallen. De tweede groot verbruiker zijn de apple producten met alle app updates (die dus uit staan), downloads worden allemaal keurig na 00.00 uur uitgevoerd. Maar goed, we zullen geduldig afwachten 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hallo allen,

Ik heb inmiddels in dit topic een reactie geplaatst. Om alle soortgelijke vragen in 1 topic te houden sluit ik dit topic. Heb je aanvullende vragen of onduidelijkheden dan kan je terecht in het eerder genoemde topic. 🙂