Beantwoord

4G voor thuis aanbieding zonder modem

• 23 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1280 Bekeken

Hallo,

Ik ben geinteresseerd geraakt in deze mogelijkheid. Maar ik zie dat de aanbieding/optie alleen komt MET een modem erbij. Komt er ook een mogelijkheid met ALLEEN het abonnement/sim waarbij de mogelijke klant zelf het modem kiest/koopt los van T-mobile. Zoiets als een sim only for 4G thuis abonnement
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 23 januari 2018, 18:56

T-Mobile introduceert hét alternatief voor vast internet: UNLIMITED 4G voor Thuis

Unlimited 4G voor Thuis
Unlimited 4G voor Thuis is beschikbaar vanaf 29 januari 2018. Met de introductie van Unlimited 4G voor Thuis kunnen klanten onbezorgd gebruik maken van mobiel internet en hoeven ze niet meer te kiezen uit databundels van 100GB, 50GB of 25GB. Hiermee is het probleem opgelost dat klanten vooraf moeten inschatten hoeveel data ze thuis verbruiken. Het abonnement is beschikbaar voor 12 en 24 maanden, zowel in combinatie met een 4G-router als Sim Only. Zo kunnen klanten zelf bepalen welke 4G-router zij gebruiken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
T-Mobile introduceert hét alternatief voor vast internet: UNLIMITED 4G voor Thuis

Unlimited 4G voor Thuis
Unlimited 4G voor Thuis is beschikbaar vanaf 29 januari 2018. Met de introductie van Unlimited 4G voor Thuis kunnen klanten onbezorgd gebruik maken van mobiel internet en hoeven ze niet meer te kiezen uit databundels van 100GB, 50GB of 25GB. Hiermee is het probleem opgelost dat klanten vooraf moeten inschatten hoeveel data ze thuis verbruiken. Het abonnement is beschikbaar voor 12 en 24 maanden, zowel in combinatie met een 4G-router als Sim Only. Zo kunnen klanten zelf bepalen welke 4G-router zij gebruiken.
Dat is gek: ik heb nu 4G voor Thuis en wil overstappen naar Unlimited 4G voor Thuis, maar dat is op mijn postcode niet beschikbaar. De weekendbundel werkt ook niet meer en de Olympische Spelen komen eraan... HELP!!!
Reputatie 6
Badge +11
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/4g-voor-thuis-niet-beschikbaar-297288/

Reageer