Beantwoord

4G voor Thuis aanvuller aanschaffen

Hoe kan ik, als mijn databundel verbruikt is, de data aanvullen als ik geen verbinding meer heb? Er komt wel een 2GB aanvuller in beeld, maar kan deze niet activeren omdat er geen verbinding meer is.
icon

Beste antwoord door Bas 5 april 2018, 14:47

Hey,

Allereerst onze excuses voor de late reactie! Middels een update binnen dit topic willen wij jullie graag laten weten waar we mee bezig zijn op het gebied van Unlimited 4G voor Thuis. Weet dat we achter de schermen ontzettend druk zijn geweest met het verzamelen van jullie feedback. Om vervolgens in gesprek te gaan met de 'product owners' van Unlimited 4G voor Thuis. Meer informatie hierover kun je daar vinden. Zodra er verdere updates zijn, zullen wij jullie hier uiteraard over berichten!

Om de Community overzichtelijk te houden en alle vragen, opmerkingen en feedback met betrekking tot Unlimited 4G voor Thuis te groeperen, wil ik jullie dan ook vragen daar in het vervolg te reageren.

Omwille van de bovenstaande uitleg, sluit ik dit topic.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

18 reacties

Als het goed is zou de app en de site van T-mobile gewoon moeten werken zodat je de aanvallers kunt aanzetten.
Ik heb momenteel vaak het zelfde door de verminderde snelheid laad de bot controle niet mee op de pagina en kun je niet op bevestigen drukken. (Een enkele keer laad hij na lang wachten.)
Er is nog een plaats waar je de Gb aanvuller kunt aanzetten en waar geen bot is. Zoek op de T-Mobile site naar 'Surf" en ga dan naar de pagina "Travel en Surf" , daar kun je de Gb ook aanzetten.
Als ik mijn aanvuller aan wil zetten als mijn 100 GB en eerdere aanvullers op zijn, dan kan dat niet via de app en niet via de website als ik op mijn 4G voor Thuis netwerk zit. Betekent dus eerst mijn telefoon van de wifi afhalen en dan via mijn telefoondata de aanvaller aanzetten. Kan dat niet handiger?
Reputatie 6
Badge +17
Hi mkoster,

Mag ik vragen waarom het niet lukt via de app of de webversie? Welke foutmelding krijg je te zien? Het zou namelijk wel moeten werken. Heb je ook de tip van Geeds al geprobeerd?

Ik hoor graag van je!
Hoi Hajar,

Ik kan het nu niet meer laten zien, omdat mijn nieuwe tegoed van 100 GB vandaag is ingegaan, maar ik kon de 2 GB-aanvuller niet aanvinken en het vakje AANVULLEN bleef grijs in plaats van T-Mobile magenta. Ook de knop Toevoegen op de website bleef grijs.

Als het de volgende keer weer zo is zal ik meteen een screenshotje maken.
Same here. Bot controle ontbreekt. Zie snapshot hier beneden.
Kunnen jullie aub hier iets aan doen (liefst 2GB groter maken en kunnen toevoegen als er wel nog internet verbinding is).

Reputatie 2
Badge +11
Hey mkoster en MP4G,

Bedankt voor jullie feedback hierover! We proberen ons natuurlijk continu te verbeteren en feedback van onze klanten is daarbij één van de de belangrijkste elementen! Ik heb jullie feedback direct doorgegeven aan de desbetreffende afdeling die hier over gaat! Op het moment dat wij hier een reactie op krijgen zal dit uiteraard worden teruggekoppeld aan jullie. 😃

Mochten jullie in de tussentijd nog vragen hebben dan weten jullie ons natuurlijk te vinden, geniet van jullie dag!
Bas, waarom moeten we langer dan 24 uur op reactie wachten? Ik kan nu niet aanvullen!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi MP4G,

Zo'n onderzoek duurt natuurlijk altijd even, maar ik zie dat onze techneuten het hebben gecheckt en ondertussen heb je al kunnen aanvullen! 🙂 Kun je aangeven wat je uiteindelijk anders hebt gedaan, dan voorheen? Wellicht helpt dat anderen ook weer!
David schreef:

Hoi MP4G,

Zo'n onderzoek duurt natuurlijk altijd even, maar ik zie dat onze techneuten het hebben gecheckt en ondertussen heb je al kunnen aanvullen! 🙂 Kun je aangeven wat je uiteindelijk anders hebt gedaan, dan voorheen? Wellicht helpt dat anderen ook weer!

Via de App heb ik kunnen aanvullen, maar dat werkt natuurlijk alleen maar als ik zelf thuis ben. Dus kids alleen kunnen nog steeds niet aanvullen als dat nodig is.

Dus laat je techneuten aan het probleem werken ipv checken of ik aangevuld heb. Probleem reproduceert bij meerdere mensen en komt door het niet laden van de bot. Gooi die bot er dan uit totdat jullie een oplossing hebben.
Reputatie 5
Badge +15
Hoi MP4G,

Excuses dat daarvan werd uitgegaan! Ik wil je bedanken voor het delen van jouw bevindingen. Ik heb jouw opmerking hierover direct toegevoegd aan het onderzoek, zodat hier verder naar gekeken kan worden!
Hoi Jaimy, T-Mobile,

Een week is weer verstreken en nog steeds geen inhoudelijke reactie......
Come on!
Reputatie 7
Badge +18
Hi MP4G,

De technische afdeling is er op dit moment nog druk mee bezig. Updates volgen spoedig!
Even een status update. Afgelopen vrijdag werd ik na 3 weken door T mobile gebeld. Hun enige antwoord was of ik dit probleem ook met een andere browser had dan Safari...... Blijkbaar nemen ze zelf niet de moeite om dit te controleren, noch weten ze niet dat je dit alleen kunt doen als je door je bundel heen bent.

SCHANDALIG!

(btw, dit weekend was de bundel op en ook een andere browser Firefox lost dit probleem niet op)
Reputatie 4
Badge +6
Bij pre-paid waren al maanden geleden (tot bijna een jaar terug toen pre-paid op de schop ging) ook al diverse problemen bij het verkrijgen van nieuwe bundel (en dus weer verbinding met het internet). Blijkbaar hebben de marketeers besloten dat een hotel-WiFi systeem ook wel kan voor 4G voor Thuis. Met codes en inlogpagina's in de weer om het intenet (weer) aan de praat te krijgen. Veel apparaten en software en apps geven er de brui aan als de internet verbinding wordt afgekapt. Daar kun je de technische afdeling eindeloos mee bezig houden en dan ook steeds via forum en helpdesk feedback vragen of het nu wel werkt etc. Onvergelijkbaar, maar toch vind ik dit als het afzagen van de tak waar je op zit zeg maar. Gewoon op de juiste plek in de infrastructuur dit geheel anders en grondig (laten) oplossen. Andere providers hebben dit letterlijk al jaren werkend, ook voor pre-paid. Maar het zal voor T-Mobile NL wel te duur zijn om dit binnen afzienbare tijd op te lossen.
Reputatie 2
T-Mobile is niet klantgericht, wel superklantvriendelijk: ze sturen je graag met een kluitje het riet in. Op een vriendelijke manier en met veel gekir wordt de klant te woord gestaan. Zonder enig resultaat, oplossing of serieus antwoord voor de klant. T-Mobile is gewoon productgericht. De klant dient zich daaraan aan te passen en niet andersom. Een klant is lastig en stoort je tijdens het "echte" werk: geld verdienen.
Reputatie 2
Badge +11
Hey,

Allereerst onze excuses voor de late reactie! Middels een update binnen dit topic willen wij jullie graag laten weten waar we mee bezig zijn op het gebied van Unlimited 4G voor Thuis. Weet dat we achter de schermen ontzettend druk zijn geweest met het verzamelen van jullie feedback. Om vervolgens in gesprek te gaan met de 'product owners' van Unlimited 4G voor Thuis. Meer informatie hierover kun je daar vinden. Zodra er verdere updates zijn, zullen wij jullie hier uiteraard over berichten!

Om de Community overzichtelijk te houden en alle vragen, opmerkingen en feedback met betrekking tot Unlimited 4G voor Thuis te groeperen, wil ik jullie dan ook vragen daar in het vervolg te reageren.

Omwille van de bovenstaande uitleg, sluit ik dit topic.