Vraag

4G voor thuis databundel meenemen

• 6 december 2017
  • 1 reactie
  • 386 Bekeken

Ik heb een 100gig databundel van 50,—/maand.
Met een buitenantenne genereer ik een snelheid van 140 mb, geweldig!

Gemiddeld gebruik is 60 gig.
In november een motorongeluk gehad en thuis gezeten met gevolg veel internetten. Nu was de bundel van 100 gig op na 24 dagen, erg zielig dat het internet dan wordt geblokkeerd en dat je eerst MOET bijbetalen voor extra data.
Ronduit schandalig te noemen!
Daarom vind ik dat ik de niet gebruikte data moet kunnen meenemen naar de volgende maand. Tenslotte betaal ik ook voor 100 gig waarvan ik vaak 40 gig niet gebruikt.
Sterker nog zou ik een credit nota mogen verwachten van de niet gebruikte data van de afgelopen 14 maanden.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Helaas een ongeluk bij een ongeluk en het afkappen van internetverbinding-na-bundel-op is nogal gehaat zoals je misschien al wel een keer uit oude forum berichten hebt kunnen lezen. T-Mobile lijkt 4G voor Thuis abo als een gewoon mobiel abo met bundels af te rekenen, zij het met grote bundels / hoge prijzen. Ik las wel overSinterklaas-praktijken aangaande weekendbundels, maar dat was blijkbaar tegen de interne T-Mobile regels.
En er verandert ook niks kwa datalimieten etc, dus mocht ik in een dergelijke situatie als jij belanden, dan zal ik overgaan op een andere provider i.p.v. databundels bij te kopen. Ben wel jaloers op die 140Mbps, bij mij is het nu maar rond de 20Mbps en zal wellicht eerst weer de ladder op moeten om de buitenantenne te draaien om wat meer snelheid te halen (of gewoon afkoppelen).

Reageer