Beantwoord

4G voor Thuis in buitenland

• 22 januari 2017
  • 2 reacties
  • 819 Bekeken

Overweeg 4G thuis te gaan gebruiken maar wil ook weten of ik dit ook in het buitenland kan gebruiken.
We overwinteren 4 mnd in zuidSpanje en hebben goede 4G dekking via Orange/vodafone.
vraag is of ik ook IPTV kan kijken via 4G .( in Nederland zeker) Verbruik schat ik tussen 50 en 70 Gb/ mnd.
Heb ook naar de andere optie gekeken, unlimited internet toegang. Dit gaat tot 60 dagen. De rest moet dan via aanvullings opties gedaan worden. Vind ik niet zo interessant.
icon

Beste antwoord door jan kelder 22 januari 2017, 12:43

Helaas , dit is niet in het buitenland te gebruiken .
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Helaas , dit is niet in het buitenland te gebruiken .
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Watergeus,

Het antwoord van Jan Kelder klopt inderdaad, 4G voor Thuis werkt niet over de grens. Het is echt bedoeld voor gebruik in Nederland zelf.

Met een dergelijk verbruik en ruime tijd in het buitenland zou ik eerder kijken wat er in Zuid-Spanje (heel lekker om te overwinteren trouwens!) mogelijk is. Ook T-Mobile Go is inderdaad dan maar in beperkte mate een geschikte keus voor jou, aangezien je dan de helft van de tijd onbeperkt internet hebt en erna 10 GB per maand. Met jullie verbruik kom je dan in 2 maanden behoorlijk wat MB's tekort. Is er in Spanje geen geschikte oplossing voor je misschien?

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten! Helpen we je daar weer bij verder. 🙂

Reageer