Beantwoord

4G voor Thuis Internetbundel L en M nu goedkoper

Ik zie op de website dat de Internetbundel M € 5 goedkoper is en de Internetbundel L zelfs € 10 per maand goedkoper.
Is voor de eerste 12 maanden maar dan nog, waarom ook niet voor bestaande abonnees?
Ik heb L en vind € 10 goedkoper veel geld.
icon

Beste antwoord door ViolaR 7 april 2017, 15:38

Hoi allemaal,

Ik begrijp heel goed dat jullie hier meer over willen weten! Zoals jullie hadden gezien zijn is de prijs voor 4G voor Thuis op dit moment iets lager dan voorheen. Het gaat om een tijdelijke promotieactie. Net zoals je bij een mobiel abonnement ook tijdelijke acties hebt, hebben wij er ook voor gekozen om nu een tijdelijke actie te doen voor 4G voor Thuis. Ik had jullie graag een ander antwoord gegeven, maar het is niet mogelijk om deze tijdelijke actie aan iedereen die al klant is te geven. Ik heb wel ander goed nieuws: zoals sommigen misschien al weten is T-Mobile Samen sinds deze week veranderd. Als je als 4G voor Thuis klant een T-Mobile Samen groep aanmaakt en vervolgens met twéé (of meer) andere abonnementen in een groep zit, ontvang je 5 euro korting per maand. Dat betekent dus 2,50 euro extra voor jullie in ieder geval 🙂 Altijd lekker meegenomen!

En mogelijk weet nog niet iedereen het, dus vandaar dat ik het toch nog even wil benoemen: de pilot met de weekendbundel loopt nog steeds. Dus maak hier ook vooral gebruik van! In dit topic vind je daar meer informatie over. En vergeet ook zeker niet om je aan te melden voor T-Mobile Extra, daarmee spaar je voor leuke kortingen, uitstapjes en producten. Je kunt bijvoorbeeld sparen voor 10 euro factuurkorting.

Ik hoop dat jullie in ieder geval allemaal gebruik maken of gaan maken van de extra's die we al hebben voor jullie als 4G voor Thuis klanten! We doen altijd ons best om 4G voor Thuis te ontwikkelen en verbeteren. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je die stellen.
Bekijk origineel

15 reacties

Dat is goed nieuws. Het compenseert de prijsstijging van het modem en de buitenantenne.

Wordt er ook iets geregeld voor bestaande klanten? Ik zit net in mijn tweede week dus kan nog opzeggen en meteen weer aanmelden, maar aangezien ik de buitenantenne ondertussen al geinstalleerd heb, zou het handig zijn als die niet eerst weer van het dak gesloopt hoeft te worden.
Reputatie 3
Badge +2
Ik sluit me aan bij de andere gebruikers. Gezien alle al maandenlange uitstaande vragen en verzoeken zou het leuk zijn als dit ook voor ons zou gelden.
Ik sluit mij ook aan bij de rest en zie de reactie van T-mobile met veel belangstelling tegemoet.
Ook ik ben benieuwd.
Ook ik ben nieuwsgierig. Daarnaast hebben de unlimited klanten ook extra voordeel met T-Mobile samen (€5 in plaats van €2,50). Zou mooi zijn als hier wat aan gedaan gaat worden. Anders kan ik beter een unlimited nemen voor €30,-. Alleen jammer dat dat niet getest kan worden omdat als dat niet bevalt je na een maand wel weer een 4g voor thuis kan nemen maar ook verplicht een nieuw modem a €205,- af te nemen.
@vincent_ Daarnaast hebben de unlimited klanten ook extra voordeel met T-Mobile samen (€5 in plaats van €2,50). Zou mooi zijn als hier wat aan gedaan gaat worden.

Ik zag dat vanaf mijn volgende bundel ik ook €5 korting krijg in plaats van €2.50 dus dat komt wel goed.
Hoi allemaal,

Ik begrijp heel goed dat jullie hier meer over willen weten! Zoals jullie hadden gezien zijn is de prijs voor 4G voor Thuis op dit moment iets lager dan voorheen. Het gaat om een tijdelijke promotieactie. Net zoals je bij een mobiel abonnement ook tijdelijke acties hebt, hebben wij er ook voor gekozen om nu een tijdelijke actie te doen voor 4G voor Thuis. Ik had jullie graag een ander antwoord gegeven, maar het is niet mogelijk om deze tijdelijke actie aan iedereen die al klant is te geven. Ik heb wel ander goed nieuws: zoals sommigen misschien al weten is T-Mobile Samen sinds deze week veranderd. Als je als 4G voor Thuis klant een T-Mobile Samen groep aanmaakt en vervolgens met twéé (of meer) andere abonnementen in een groep zit, ontvang je 5 euro korting per maand. Dat betekent dus 2,50 euro extra voor jullie in ieder geval 🙂 Altijd lekker meegenomen!

En mogelijk weet nog niet iedereen het, dus vandaar dat ik het toch nog even wil benoemen: de pilot met de weekendbundel loopt nog steeds. Dus maak hier ook vooral gebruik van! In dit topic vind je daar meer informatie over. En vergeet ook zeker niet om je aan te melden voor T-Mobile Extra, daarmee spaar je voor leuke kortingen, uitstapjes en producten. Je kunt bijvoorbeeld sparen voor 10 euro factuurkorting.

Ik hoop dat jullie in ieder geval allemaal gebruik maken of gaan maken van de extra's die we al hebben voor jullie als 4G voor Thuis klanten! We doen altijd ons best om 4G voor Thuis te ontwikkelen en verbeteren. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je die stellen.
Beste ViolaR,
Ik vind je reactie van 'iets lager dan voorheen' niet eerlijk.
Het gaat om €10 per maand, dat is een verschil van 20%.
En die tijdelijke promotieactie is wel voor een heel jaar dus totaal €120 per jaar korting.

Ik zou het erg waarderen als T-Mobile ons tegemoet zou komen.
Voorstel is om een jaarlang €5 korting voor bestaande klanten.
Misschien dan maar opzeggen en opnieuw aanvragen?
@Freddy4G Lijkt me een goed idee!
@Freddy4G @guusdevries24 Let op:dan ben je ook verplicht een nieuwe modem aan te schaffen. €5 ipv €2,50 korting met T-mobile Samen is mooi meegenomen
Jammer dat T-Mobile niet meer reageert.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Japo,

Sorry voor onze late reactie.

Zoals Viola al aangaf kunnen we in deze situatie geen uitzondering maken. Mijn excuses hiervoor!

In het systeem zie ik dat je inmiddels ook gebruik maakt van T-Mobile Samen. Je zit er ook met 2 andere abonnees in, dus krijg je maandelijks €5,- korting op je factuur.

Mocht je toevallig iemand kennen die een nieuw contract wil aangaan dan kan je hem of haar aanmelden voor de vriendenkorting. Zo krijgen jullie allebei €25,- korting je op factuur. Toch mooi meegenomen!
Beste Issam,

Ik begrijp dat er geen uitzonderingen gemaakt kunnen worden en de reactie over T-Mobile samen doet niet af aan het verschil van € 10 korting wat je nu krijgt als je een abonnement neemt want de nieuwe abonnee kan ook T-Mobile samen nemen.
Als ik nu naar een kleinere bundel ga betaal ik dan de nieuwe maandprijs met korting of niet?
Reputatie 4
Hi Japo,

Dank je wel voor je begrip!

Wij willen natuurlijk al onze klanten gelukkig kunnen maken, maar onze promotie acties verschillen elke keer en maken geen onderscheid in soort klanten. Daarom kan er nu ook geen uitzondering worden gemaakt. Je kunt in jouw My T-Mobile account van jouw 4G voor Thuis abonnement, onder het kopje "Bundels aanpassen" kijken wat er met jouw korting gebeurt als je de bundel zou aanpassen. Daar staan precies de prijzen weergegeven.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Daar zijn wij voor!

Reageer