Beantwoord

4G voor Thuis MB aanvullen

Wij zijn heel redelijk blij met t-mobile G4 thuis, alleen is het erg lastig ondanks dat wij een zg onbeperkt abb hebben dat ik steeds mb'tjes bij moeten "kopen".
Is dit niet op te lossen, of zie iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Johrick 21 maart 2018, 09:50

Hi Zennewijnenthuis,

Wij zijn blij om te horen dat jullie blij zijn met T-Mobile 4G voor thuis!

Ik snap dat het lastig is dat je steeds mb'tjes bij moet kopen. Ik kan je verzekeren dat je niets over het hoofd ziet en dat je het echt steeds moet aanvullen.

Ik hoop dat ik je van een antwoord heb voorzien. Mocht je verder nog vragen hebben laat ze dan zeker achter want wij zijn er voor jou om je te helpen! 🙂

Ik wens je nog een fijne (zonnige) dag toe 🆒

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Zennewijnenthuis,

Wij zijn blij om te horen dat jullie blij zijn met T-Mobile 4G voor thuis!

Ik snap dat het lastig is dat je steeds mb'tjes bij moet kopen. Ik kan je verzekeren dat je niets over het hoofd ziet en dat je het echt steeds moet aanvullen.

Ik hoop dat ik je van een antwoord heb voorzien. Mocht je verder nog vragen hebben laat ze dan zeker achter want wij zijn er voor jou om je te helpen! 🙂

Ik wens je nog een fijne (zonnige) dag toe 🆒
Bij ons is de 107 Gb doe we aan het begin van de maand krijgen na ca. 1,5 week op en moeten we (met 3 kinderen in huis) ongeveer ieder uur 2Gb aanvullen als we thuis zijn. Zo irritant.
las we nou met 50 of 100 Gb zouden kunnen aanvullen dan scheelt dat veel ergernis. Kan dat geregeld worden?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Jacomo,

Dat bieden we momenteel niet aan. Bij Unlimited 4G voor Thuis start je iedere maand met een tegoed van 100 GB om vrij te gebruiken. Ben je door de 100 GB heen, dan krijg je een dagtegoed van 5 GB. Zijn deze GB’s op? Dan activeer je de rest van de dag zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen op deze manier oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen Unlimited internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast.

Ik hoop dat jullie er alsnog uitkomen met de aanvullers. Beste wensen voor 2019!
Hi Hajar,
Jij ook de beste wensen.
Ik snap jullie overwegingen als het gaat om oneerlijk/commercieel misbruik.
Maar als wij televisie kijken en we moeten iedere 20 minuten aanvullen dan begrijp je dat dat irritant is.
Is er niet een tussenweg mogelijk door bijvoorbeeld met 5 of 10 GB aan te vullen? Dat zou al veel schelen.
Gr. Jaap
Reputatie 5
Badge +7
Jacomo L schreef:

Hi Hajar,
Jij ook de beste wensen.
Ik snap jullie overwegingen als het gaat om oneerlijk/commercieel misbruik.
Maar als wij televisie kijken en we moeten iedere 20 minuten aanvullen dan begrijp je dat dat irritant is.
Is er niet een tussenweg mogelijk door bijvoorbeeld met 5 of 10 GB aan te vullen? Dat zou al veel schelen.
Gr. Jaap

Unlimited 4G voor Thuis blijkt vaak ongeschikt voor gezinnen tenzij je allerhande extra maatregelen neemt. KPN betrekt het (oude) ADSL internet erbij zodat automatsch het grootste deel van het internetverkeer niet over 4G gaat, met name voor TV zaken is dit een uitkomst. T-Mobile past die methode en techniek niet toe, maar je kan zelf wel kijken of je (een deel van) het TV kijken b.v. via Digitenne of ADSL kan doen.
T-Mobile heeft al aangegeven op korte termijn geen veranderingen aan te brengen aan 4G voor Thuis en de 100GB grens is in feite al ruim 2 jaar zo. Zie ook:
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
@tmoesel : niet zo somber! Wie weet wat de nieuwe combinatie T-Mobile/Tele2 in dit nieuwe jaar ons gaat brengen ... Weliswaar is er nu nog niets bekend bij de Moderators hier op dit forum, maar ik meen toch uit hun reacties te lezen dat zij de klachten begrijpen en serieus nemen. En hebben doorgegeven aan de Beslissers!

Dus wie weet. Het zou mijns inziens een prachtig & krachtig statement zijn van de nieuwe combinatie als derde provider in Nederland!
Ik steun ze dan van harte: jullie toch ook?
Reputatie 5
Badge +7
@OndersteSteen T-Mobile heeft met de fusie met Tele2 800MHz LTE spectrum gekregen, dat is een prima optie om mensen in buitengebieden veel grotere bundels te geven. Maar een fusie kost vaak veel meer tijd dan men vaak denkt, vandaar dat ik over 'korte termijn' spreek. Veel van Tele2 zal nog tot 3 jaar blijven bestaan.

Verder kijken 'de Beslissers' ook gewoon naar commerciele aspecten, daar hebben ze geen Moderators voor nodig: 1 Unlimited 4GvT abo voor 5 personen (35 euro) of alle 5 eigen mobiel abo en eigen Unlimited data (zo'n 150 euro). Zie Alles-onder-1-dak campagne.

Ikzelf heb glasvezel besteld, zal medio dit jaar aangesloten zijn, dus mijn 'steun' in de vorm van 50 euro per maand voor 4GvT abo vervalt dan rond die tijd.

Reageer