Beantwoord

4G voor thuis met bellen en TV?

• 2 december 2017
  • 2 reacties
  • 458 Bekeken

Is er een mogelijkheid om 4G voor thuis te combineren met TV en bellen (vast).
Zoals ik het nu zie: allemaal losse abonnementen kost een godsvermogen...
icon

Beste antwoord door tmoesel 2 december 2017, 15:49

Met 4GvT + KNIPPR kun je momenteel in het 1ste jaar voor 50 euro/maand 3 uur per dag TV kijken, dan is de 100GB op. Misschien gaat T-Mobile NL nog eens datavrije TV invoeren of LTE broadcasting, maar ik denk dat klassieke lineaire TV en vastbellen hun langste tijd wel hebben gehad. KNIPPR gebruikte ikzelf meestal niet-live, maar meer als een uitzendinggemist-in-de-cloud met ook de commericiele zenders.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Je zou Knippr kunnen overwegen? Dan ben je voor een tientje erbij klaar. Vast bellen is niet echt een bijbehorende dienst. Je zou een VoIP oplossing kunnen overwegen van een derde partij. Maar is een Thuis pakket niet voldoende. Of is er te weinig snelheid beschikbaar en ben je aangewezen op 4G voor Thuis?
Reputatie 6
Badge +11
Met 4GvT + KNIPPR kun je momenteel in het 1ste jaar voor 50 euro/maand 3 uur per dag TV kijken, dan is de 100GB op. Misschien gaat T-Mobile NL nog eens datavrije TV invoeren of LTE broadcasting, maar ik denk dat klassieke lineaire TV en vastbellen hun langste tijd wel hebben gehad. KNIPPR gebruikte ikzelf meestal niet-live, maar meer als een uitzendinggemist-in-de-cloud met ook de commericiele zenders.

Reageer