Vraag

4G voor thuis onbeperkte data?

Ik was tevreden over 4G voor thuis van T-mobile. Helaas niet over prijs t.o.v. data. Bij mijn verbruik kost het mij €120 per maand. Dat vind ik te veel geld.
KPN heeft nu ook 4G voof thuis met onbeperkte data. Gaan jullie dit ook aanbieden? En zo ja, vanaf wanneer?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Juldou,

Ik ben blij dat je in ieder geval wel tevreden bent over 4G voor thuis. In dit topic geeft mijn collega Viola ook aan dat we de mogelijkheden aan het onderzoeken zijn en mocht er een andere aanbieding komen dan zullen wij dat uiteraard met jullie delen!
Is er al nieuws over onbeperkte data voor 4G voor thuis?
Reputatie 6
Badge +17
Hi phaccou,

Wij zijn momenteel de mogelijkheden aan het onderzoeken en wij zullen begin volgend jaar met een update komen! Houd dit topic in de gaten voor eventuele updates!
Hallo
Ook ik ben tevreden met 4g thuis.alleen kom ik niet toe met 100 g,dus onbeperkt zou fijn zijn.
Hajar schreef:

Hi phaccou,

Wij zijn momenteel de mogelijkheden aan het onderzoeken en wij zullen begin volgend jaar met een update komen! Houd dit topic in de gaten voor eventuele updates!

Ik ben benieuwd .......................
Reputatie 2
Zouden ze bij T-Mobile weten dat elk nieuw jaar begint in de maand januari.....
"we dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was..."
Reputatie 6
Badge +7
Eh begin van het jaar is bij bedrijven Q1 dus de eerste 3 maanden. niet 1 Januari 00:01

Reageer