Beantwoord

4G voor thuis opwaarderen

• 19 december 2017
  • 8 reacties
  • 788 Bekeken

Hallo,

Ik maak gebruik van de 25GB bundel. Ik zie de mogelijkheid om op te waarderen naar 100GB.
1) Kan ik dat voor 1 maand doen en daarna weer omlaag naar 25GB?
2) Hoeveel kan ik bijkopen als (zelfs) de 100GB bundel op is? (hoeveel en hoe vaak?)

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Bas 20 december 2017, 10:32

Hey Jelle,

Nice dat je gebruik maakt van T-Mobile 4G voor Thuis! 😃 Om direct terug te komen op je vragen, 1) Als je jouw bundel ophoogt van 25GB naar 100GB kan je dit de maand daarop natuurlijk weer wijzigen naar 25GB! 2) We hebben meerdere GB-aanvullers. Zo kun je 5 GB voor € 10,00, 25 GB voor € 20,00 en 100 GB voor € 40,00 (alleen beschikbaar bij internetbundel L) bijkopen. Let er wel op dat als je GB's overhoudt je deze niet meeneemt naar de volgende maand. 3) De bundel gaat meteen in op het moment dat je dit via My T-Mobile doorgeeft! Voor meer informatie over 4G voor Thuis kun je altijd een kijkje nemen op deze pagina.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan help ik je daar graag bij! 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

3) gaat de nieuwe bundel in op het moment dat ik opwaardeer?
Reputatie 3
Badge +11
Hey Jelle,

Nice dat je gebruik maakt van T-Mobile 4G voor Thuis! 😃 Om direct terug te komen op je vragen, 1) Als je jouw bundel ophoogt van 25GB naar 100GB kan je dit de maand daarop natuurlijk weer wijzigen naar 25GB! 2) We hebben meerdere GB-aanvullers. Zo kun je 5 GB voor € 10,00, 25 GB voor € 20,00 en 100 GB voor € 40,00 (alleen beschikbaar bij internetbundel L) bijkopen. Let er wel op dat als je GB's overhoudt je deze niet meeneemt naar de volgende maand. 3) De bundel gaat meteen in op het moment dat je dit via My T-Mobile doorgeeft! Voor meer informatie over 4G voor Thuis kun je altijd een kijkje nemen op deze pagina.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan help ik je daar graag bij! 😉
Thanks! Duidelijk.
In de nabije toekomst (einde van deze maand) is er geen keuze meer en blijft er één abonnement over. Je gaat dan 35 Euro per maand betalen voor 100 GB, maar de snelheid wordt wel geknepen tot 25 GB/s.
Oh dat wist ik niet. Dank je.
Je bedoelt geknepen tot 25mbit neem ik aan?
En weet iemand hoe de GB aanvuller gaat werken? Is het naast de 5GB per dag die je krijgt gewoon mogelijk om extra 100GB in te kopen zo vaak als je wil?
Ok, ik was iets te snel met vragen, excuus. Hier is het antwoord.

"We hebben gekeken naar het mobiele aanbod, maar omdat je thuis andere wensen hebt dan onderweg, hebben we Unlimited 4G voor Thuis aangepast aan deze wensen. Met Unlimited 4G voor Thuis krijg je 100 GB per maand. Is de 100 GB op, dan heb je 5 GB data per dag. Is dan ook het dagelijkse tegoed van 5 GB op, dan kun je onbeperkt 2 GB-aanvullers aanzetten. Je hoeft dus thuis nooit zonder internet te zitten."

Een nieuwe vraag is dan:
Hoe gaat dit opwaarderen met 'onbeperkt 2GB bundels' werken? Kan ik direct 5 bundels in een keer aanschaffen zodat ik 10GB heb of moet de 2GB bundel eerst op zijn voor ik een nieuwe aan kan zetten?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jelle en Pieter,

Het klopt inderdaad dat er vanaf 29 januari één abonnement is: Unlimited 4G voor Thuis, met onbeperkt internet!

Ook klopt Jelle zijn reactie over hoe de databundel werkt, dus resteert alleen nog de laatste vraag. Je kunt niet direct een aantal aanvullers aanzetten. De aanvuller moet eerst verbruikt zijn, alvorens je een nieuwe aanvuller kunt kiezen. Dit is hetzelfde bij Go Unlimited.

Aangezien dit niet over de oorspronkelijke vraag, maar over het nieuwe prijsplan gaat, sluit ik dit topic. Verdere vragen kunnen jullie in ons algemene topic stellen.