Beantwoord

4G voor Thuis opzeggen

  • 14 maart 2018
  • 3 reacties
  • 2753 Bekeken

Goedemorgen,

ik kan in My T-mobile me abonnement niet opzeggen.
graag wil ik mijn abonnement per direct beëindigen.
icon

Beste antwoord door Hajar 15 maart 2018, 09:27

Hi jzwikstra,

Jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Heb je daar een speciale reden voor? Ik heb in ieder geval een opzeggingsverzoek ingediend. Houdt er rekening mee dat er een maand opzegtermijn is en dus wordt je abonnement op 16-04-2018 stopgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als ik nog ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi jzwikstra,

Jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Heb je daar een speciale reden voor? Ik heb in ieder geval een opzeggingsverzoek ingediend. Houdt er rekening mee dat er een maand opzegtermijn is en dus wordt je abonnement op 16-04-2018 stopgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als ik nog ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij weten!
Hallo Hajar,

bedankt voor de opzegging.
ik ben me inderdaad bewust van de maand opzegtermijn, de reden dat ik opzeg is omdat ik ben overgestapt naar KPN omdat die wel internet onbeperkt aanbieden zonder dat je bundels moet aanvullen.
Reputatie 7
Badge +20
Jammer dat je ons gaat verlaten. Als je ons in de toekomst weer mist dan zullen we je met open armen ontvangen!

Reageer