Beantwoord

4g voor thuis opzeggen extra kosten?

• 6 juli 2019
  • 2 reacties
  • 992 Bekeken

Kan ik me 4g voor thuis ook zo opzeggen zomder extra kosten? Ik weet van de maand opzegtermijn
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 juli 2019, 08:51

Hoi Eursmeer,

Een 4G voor Thuis abonnement werkt hetzelfde als een mobiel abonnement: je sluit een abonnement af voor bijvoorbeeld twee jaar, dus daar zit je dan in principe ook 2 jaar aan vast. Gelukkig hoef je bij het afkopen niet het volledige bedrag te betalen; bij vervroegd opzeggen (dus eigenlijk vóor de contractdatum), betaal je 50% van de resterende abonnementskosten zonder kortingen en je koopt daarnaast de handset of router af. Een maand opzegtermijn betekent dat je altijd nog een maand aan het abonnement vastzit na opzeggen - dat staat los van je contractsduur.

Laat je het weten als we je hierin toch verder kunnen helpen en een eventuele opzeggen voor je in gang kunnen zetten?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo ik zou graag me 4g voor thuis willen opzeggen maar dan krijg ik te horen dat ik lekker alles mag afbetalen wat niet in de voorwaarden staat. Ik weet dat er een maand opzegtermijn is maar niet dat ik een boete erbij krijg en die router mag afbetalen. Er was zelfs een collega van jullie zei dat ik die router kon terugbrengen en een deel van me geld terug krijg
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Eursmeer,

Een 4G voor Thuis abonnement werkt hetzelfde als een mobiel abonnement: je sluit een abonnement af voor bijvoorbeeld twee jaar, dus daar zit je dan in principe ook 2 jaar aan vast. Gelukkig hoef je bij het afkopen niet het volledige bedrag te betalen; bij vervroegd opzeggen (dus eigenlijk vóor de contractdatum), betaal je 50% van de resterende abonnementskosten zonder kortingen en je koopt daarnaast de handset of router af. Een maand opzegtermijn betekent dat je altijd nog een maand aan het abonnement vastzit na opzeggen - dat staat los van je contractsduur.

Laat je het weten als we je hierin toch verder kunnen helpen en een eventuele opzeggen voor je in gang kunnen zetten?

Reageer