Beantwoord

4g voor thuis voor thuis

• 25 februari 2018
  • 1 reactie
  • 2126 Bekeken

Had een verkeerd beeld geschept ...unlimited 4g voor thuis zonder beperkingen via de klantenservice dit abbo aangeschaft maar had niet in de gaten dat er beperkingen aan verbonden zouden zijn .......
Wij hebben een gezin van 6 personen met 4 kindertjes die regelmatig zitten te Youtuben op een tablet en de overige 2 kijken avonds graag een film via stream.
Mij werd verteld dat er geen beperkingen waren zoals tele2 zoals het constant aanvullen van de bundel dus tmobile werd t !
Dus als ik persoonlijke dingen ga downloaden vanuit mijn cloud die ik wil backuppen op een schijf en ik loop aan moet ik constant me aanvul app in de gaten houden.....erg onpraktisch want als je niet oplet kun je de download niet afmaken en moet je overnieuw beginnen .....met als resultaat alles kwijt .
Om een lang verhaal kort te maken gaat dit in de toekomst nog veranderen ?
Misschien door middel van aan te kunnen tonen dat je in een buitengebied zit en er ook echt aanspraak op maakt en niet constant aan moet gaan zitten vullen dus de restricties laten vallen voor mensen die t abonnement ook echt op buitengebied aanvragen zou zoveeeeeeeeeeel fijner zijn aangezien op deze locaties kabel of glasvezel nooit aangelegd gaat worden dit zou tmobile in de toekomst echt een marktleidende positie geven ben t aan t testen en denk dat ik me toch terugtrek in me opzegmaand en de ontwikkelingen even volg van alle providers want dit is blijkbaar een ontwikkelend proces dat nog redelijk in de kinderschoenen staat.
Ik vind dat t praktisch moet zijn voor de mensen in t buitengebied die er ook echt aanspraak op maken , ik snap dat dit Word gedaan om misbruik te voorkomen maar vOor mensen in de stad zijn er nog meer manieren om van een goede internetverbinding gebruik te maken .....gaat hier verandering in komen ?
icon

Beste antwoord door Sam- 26 februari 2018, 10:42

Hey Gypsyking,

Leuk om je hier te zien. Welkom bij de community!

Ik kan me goed voorstellen dat het nog fijner zou zijn als er helemaal geen 'beperkingen' zijn op het netwerk. Vooral met 6 personen in jullie huishouden. We zijn natuurlijk altijd op zoek naar manieren om onze producten te verbeteren en deze beter aan te laten sluiten op de wensen van de klant. We zijn je daarom dankbaar voor het feit dat je jouw ervaring deelt. Alleen zo weten we welke richting we op moeten.

Op dit moment zijn er geen veranderingen op de korte termijn gepland. Echter zijn we sinds de introductie van Unlimited 4G voor Thuis wel constant feedback aan het verzamelen om dit uiteindelijk mee te nemen in de eerstvolgende vernieuwing van het prijsplan.

Nogmaals bedankt voor je terugkoppeling Gypsyking! Onze collega's van de afdeling die hierover gaan zijn geïnformeerd over jouw situatie en zullen hier in de toekomst zoveel mogelijk rekening mee houden, want je zal vast niet de enige zijn. ;)

Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Gypsyking,

Leuk om je hier te zien. Welkom bij de community!

Ik kan me goed voorstellen dat het nog fijner zou zijn als er helemaal geen 'beperkingen' zijn op het netwerk. Vooral met 6 personen in jullie huishouden. We zijn natuurlijk altijd op zoek naar manieren om onze producten te verbeteren en deze beter aan te laten sluiten op de wensen van de klant. We zijn je daarom dankbaar voor het feit dat je jouw ervaring deelt. Alleen zo weten we welke richting we op moeten.

Op dit moment zijn er geen veranderingen op de korte termijn gepland. Echter zijn we sinds de introductie van Unlimited 4G voor Thuis wel constant feedback aan het verzamelen om dit uiteindelijk mee te nemen in de eerstvolgende vernieuwing van het prijsplan.

Nogmaals bedankt voor je terugkoppeling Gypsyking! Onze collega's van de afdeling die hierover gaan zijn geïnformeerd over jouw situatie en zullen hier in de toekomst zoveel mogelijk rekening mee houden, want je zal vast niet de enige zijn. ;)

Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer