Beantwoord

Aanpassen bundel van M naar S

  • 19 mei 2017
  • 3 reacties
  • 687 Bekeken

Op de site lukt het niet om de bundel aan te passen van L-M of M-S. Enige keuze bij aanpassen van de bundel is het verwijderen van de databundel. Waneer ik dat dan doe kan ik niet gelijk een andere bundel toevoegen.
Hoe kan ik op de site de 4G voor Thuis-bundel per eerstvolgende mogelijkheid aanpassen van M (50Gb) naar S (25Gb)?
icon

Beste antwoord door David 22 mei 2017, 10:16

Hey Onno,

Het lijkt erop dat het even een tijdelijk probleem was, want ik zie dat je eergisteren de bundel alsnog hebt aan weten te passen! 🙂 Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Onno,

Het lijkt erop dat het even een tijdelijk probleem was, want ik zie dat je eergisteren de bundel alsnog hebt aan weten te passen! 🙂 Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bedankt voor je reactie!
De optie om te aan te passen kwam plots wel tevoorschijn. Snap niet hoe/waarom want ik deed niets anders.

Andere vraag: kan ik Nederlandse TMO app op buitenlands toestel installeren? Play store meldt dat de app niet in mijn land (USA) beschikbaar is. Ik woon weliswaar tijdelijk in buitenland maar heb wel huis in NLD met 4G voor thuis en zou graag de app gebruiken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onno,

Goed dat het in ieder geval opgelost is! 🙂

Dat is helemaal afhankelijk van de instellingen van jouw account. Gaat het om de Play Store? Hier kun je namelijk bij de registratie aangeven uit welk land je komt en daar is het afhankelijk van of je de My T-Mobile App kunt downloaden. Kan het zijn dat je Amerika als land hebt ingesteld? Dan zou je dat eventueel aan kunnen passen in de instellingen van jouw account.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer