Beantwoord

Aanpassen bundels gaat niet goed

• 7 juni 2017
  • 5 reacties
  • 1080 Bekeken

Goedendag,

Ik heb zojuist geprobeerd om via de app en via de my T-Mobile site Deezer op te zeggen, alleen lukt het in de app helemaal niet en op de site gaat het niet verder als je op 'controleren' drukt.

Dus bij deze wil ik graag Deezer opzeggen.

Bovendien heb ik opgemerkt dat als ik mijn internetbundel verhoog op de site ik 30% korting krijg. Maar omdat de site niet werkte heb ik die bundel niet kunnen activeren.

Dus ik de bundel activeren in de app en geen 30% korting! Hoe zit dit?

Gr,
Boy
icon

Beste antwoord door Muberra 9 juni 2017, 11:52

Hi Boy,

Daar ga ik je bij helpen!

Ik heb Deezer direct voor je opgezegd, dus dat is hierbij voor je geregeld. Weet je zeker dat je niet verder wilt genieten van onbeperkt muziekplezier? 😛

Over het verhogen van jouw internetbundel vraag ik me af welke prijzen je te zien krijgt. De prijzen op de website komen altijd overeen met de prijzen in de app, juist omdat je voor beide kanalen ingelogd bent met jouw My T-Mobile account. Zou je een screenshot kunnen sturen van de prijs op de website en de prijs die je te zien krijgt in de app? Dan kunnen we met je meekijken wat er precies aan de hand is.

We horen graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hi Boy,

Daar ga ik je bij helpen!

Ik heb Deezer direct voor je opgezegd, dus dat is hierbij voor je geregeld. Weet je zeker dat je niet verder wilt genieten van onbeperkt muziekplezier? 😛

Over het verhogen van jouw internetbundel vraag ik me af welke prijzen je te zien krijgt. De prijzen op de website komen altijd overeen met de prijzen in de app, juist omdat je voor beide kanalen ingelogd bent met jouw My T-Mobile account. Zou je een screenshot kunnen sturen van de prijs op de website en de prijs die je te zien krijgt in de app? Dan kunnen we met je meekijken wat er precies aan de hand is.

We horen graag van je!
Hallo ik heb toevallig 2 keer onbeperkt bellen ik wil graag naar 1 keer onbeperkt ik heb zelf een foutje gemaakt omdat nog een keer aan te klikken kunnen jullie dat ongedaan maken voor mij om maar 1 keer onbeperkt Bellen te doe. Dank
Je
Reputatie 4
Hoi Willem,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met mijn collega van de chat. Zij heeft jou uitgelegd dat er maar één bundel actief staat, dus alles is in orde.

Heb je nog andere vragen? 🙂
En hoe doe je bundels verlagen
Reputatie 4
Hoi Moazkick,

Welkom op het forum!

Je kunt de bundels wijzigen in jouw My T-Mobile, bij het kopje 'Bundels aanpassen'. Bij jou is het nu nog niet mogelijk, omdat je jouw bundel al hebt aangepast afgelopen maand. Bundels verhogen en verlagen kan één keer per maand namelijk. Jij hebt jouw bundel op 17 juli verhoogd, dus dan kan je na 17 augustus weer het abonnement naar wens aanpassen.

Ik hoop dat het nu duidelijker voor je is. Mocht je nog vragen hebben, dan staan wij voor je klaar! 😃

Reageer