Beantwoord

Abbo 4G voor Thuis wijzigen naar telefoonabonnement

Goededag,

Is het mogelijk om thuis 4g abbo om te zetten naar een telefoon abbo?
icon

Beste antwoord door Bas 12 oktober 2018, 12:35

Hey smast,

Het is niet mogelijk om een 4G voor Thuis abonnement om te zetten naar een mobiel abonnement. In ons systeem zie ik dat je huidige 4G voor Thuis abonnement op 18/07/2018 is ingegaan, ben je niet tevreden met het huidige abonnement? Of heb je een ander abonnement (bijvoorbeeld met telefoon) op het oog? Ik hoor het graag van je, zodat we eventueel samen kunnen kijken naar een oplossing!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey smast,

Het is niet mogelijk om een 4G voor Thuis abonnement om te zetten naar een mobiel abonnement. In ons systeem zie ik dat je huidige 4G voor Thuis abonnement op 18/07/2018 is ingegaan, ben je niet tevreden met het huidige abonnement? Of heb je een ander abonnement (bijvoorbeeld met telefoon) op het oog? Ik hoor het graag van je, zodat we eventueel samen kunnen kijken naar een oplossing!
Ben niet te vrede dit komt omdat ik constant gb moet aanvullen dit is gewoon bijna niet werkbaar.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Smast,

Ah, snap ik! Deze feedback hebben we vaker ontvangen van 4G voor Thuis-gebruikers, dus dit hebben wij neergelegd bij onze collega's. We zijn daarna met een plan gekomen om dit aan te pakken en hoewel dit de laatste maanden even op een laag pitje heeft gestaan, zijn we nog steeds bij betreffende afdeling aan het aandringen dit te verbeteren. Ik heb dus goede hoop dat er binnenkort mooie verbeteringen aankomen.

Voor updates omtrent dit onderwerp kun je in dit topic terecht. Daar zullen we alle nieuwtjes meteen met jullie delen!
Hoop dat hier snel keer wat verbetering in zit wat dit is gewoon geen werkbare situatie, er is meer last dan plezier..

Series of films stoppen gewoon en dan moet je elke keer weer aanvullen hoe kan t-mobile als zo groot bedrijf hier over hebben na gedacht.. ik denk dat dit niet getest is door mensen met Netflix maar alleen mensen die op telegraaf zitten of nu.nl

Hoop dat ze dit veranderen in 10GB per dag want dat is veel realistischer, en dat ze de GB van de vorige dag wat niet opgemaakt is meenemen naar de volgende dag. ik denk dat je dan veel meer klanten blij maakt en dan als enige provider die 4g thuis aanbied een top product hebt.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Smast,

Dankjewel voor de feedback en het meedenken! Wij waarderen dit zeker. We hebben dit ook neergelegd bij onze collega's van 4G voor thuis en hopen dat al deze feedback goed wordt meegenomen!
Hoi Hajar,
Deze standaard reactie heb ik meer gezien. Wat wij willen weten is waarneer deze veranderingen worden doorgevoerd?

Reageer