Beantwoord

Abbonement wijzigen

  • 15 September 2019
  • 7 reacties
  • 510 Bekeken

Reputatie 2
Hoi,
Ik wou graag mijn abbonement aanpassen naar unlimited alleen dit kon per 15 september. Nu staat er dat ik dat pas 15 oktober kan doen omdat ik al mijn abbonement hebt gewijzigd. Alleen heb niks gewijzigd

Kan dit alsnog aangepast worden aub?
Want krijg niet de juiste informatie betreft de abbonement wijziging.

Alvast Bedankt
Groetjes
icon

Beste antwoord door Dave 20 September 2019, 15:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hi Sillie,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je geen wijziging hebt doorgevoerd. Je kan 1x per maand je bundel wijzigen dus het zou nu ook moeten kunnen. Als je mij akkoord geeft dan kan ik de bundel handmatig verhogen naar Unlimited. Ik hoor graag van je!
@Hajar
Ja hoor ik geef akkoord om dit aan te passen voor me.
Alvast Bedankt.

Groetjes
Reputatie 7
Hi @SillieM,

Ik heb het gelijk gecontroleerd, maar zie al waarom het bij jou niet lukt. De aansluiting staat onder bewind, dus dit kan je niet zelf regelen en wij mogen dit niet voor je aanpassen. De bewindvoerder moet deze wijziging bij ons indienen en dan wordt de bundel ook aangepast. Hij/Zij heeft de contactinformatie om dit aan ons door te geven, dus ik zou even met hem of haar contact opnemen.

Als wij nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Hallo,

Ik wil graag mijn internetsnelheid wijzigen, dit kan helaas niet via t-mobile thuis op dit moment...
Reputatie 7
Hi @S.Mekern, ik geef je graag meer informatie over je internet snelheid! Op dit moment maak je gebruik van een 20 Mbps DSL verbinding. Wat DSL betreft is dit de hoogst mogelijke snelheid op jouw adres. In plaats van een hogere snelheid ontvang je nu € 2,50 korting per maand via Klantvoordeel.

Ik heb het meteen voor je nagekeken en op jouw adres is Glasvezel inmiddels ook beschikbaar tot een snelheid van 500 Mbps! Via onze postcodechecker zie je direct wat de mogelijkheden zijn op jouw adres. We kunnen de snelheid zeker voor je verhogen, hiervoor moeten we je dan wel aansluiten op het glasvezel netwerk. Als je dit wil laat het dan zeker weten, dan maken we een nieuwe aanmelding, je ontvangt dan een nieuw jaarcontract voor glasvezelmet opnieuw een extra hoge korting!
@Brian Graag zelfs! Ik wil overstappen naar glasvezel met 200 Mbps 🙂.
Reputatie 7
Hi @S.Mekern,

Ik heb slecht nieuws: glasvezel is (nog) niet beschikbaar op jouw adres. Op jouw postcode is vooralsnog alleen DSL beschikbaar. Je kunt dit controleren via onze website: Thuis bestellen.

Het is nog afwachten totdat glasvezel in jouw wijk wordt uitgerold. Zodra dit is gedaan, kun je het bestellen via onze website en schakelen we om van DSL naar glasvezel!

Reageer