Beantwoord

Abonnement met 10GB

• 12 februari 2019
  • 6 reacties
  • 1767 Bekeken

Ik heb gisteren telefonisch een abonnement met 10Gb afgesproken, zoals ook in de bevestigingsmail staat, maar in mijn overzicht heb ik maar 5Gb. Hoe kan dit? Wordt dit bijgesteld?
icon

Beste antwoord door Hajar 13 februari 2019, 10:08

Hi Rene,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Geen zorgen, als je nu op My T-Mobile kijkt dan zie je 10GB staan. Ik wens je veel plezier met je abonnement. Als je nog vragen hebt dan kun je altijd bij ons terecht! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rene,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Geen zorgen, als je nu op My T-Mobile kijkt dan zie je 10GB staan. Ik wens je veel plezier met je abonnement. Als je nog vragen hebt dan kun je altijd bij ons terecht! 🙂
Er staat nog steeds 5Mb. Hoe wordt dit aangepast? Ik wil graag de 10Mb zien zoals is afgesproken.
Sorry, 5Gb. Maar moet dus 10Gb zijn.
En kan er gewoon weer een telefoonnummer komen voor vragen e.d.? Zó 2010 om met een 'forum' en 'community' te werken, in de mensenwereld willen mensen gewoon weer iemand spreken i.p.v. een dag moeten wachten, zonder te weten of iemand reageert en het probleem wordt opgelost.
Reputatie 7
Badge +18
Je kunt gewoon bellen. Even een paar vragen doorlopen op https://www.t-mobile.nl/service zodat je bij de juiste afdeling komt en daar zie je het juiste telefoonnummer.

Hier zijn community moderators van T-Mobile dagelijks actief, ook in het weekend.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rene,

Ik geef je graag meer duidelijkheid over de 5GB die je bij je verbruikstatus ziet. Je hebt inderdaad een abonnement met 10GB dit zie je ook staan op My T-Mobile bij Mijn abonnement en daar betaal je ook voor, maar we hebben momenteel een actie waarbij je één maand lang gebruik kan maken van Go Unlimited. Daarbij heb je een daglimiet van 5GB en daarna kun je onbeperkt een MB-aanvuller aanschaffen. Is een cadeautje van ons! Vanaf 11/03 ga je weer gebruik van 10GB. Dus nu kun je lekker een maand lang profiteren van Unlimited data terwijl je voor 10GB betaalt.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.

Reageer