Beantwoord

Abonnement opgezegd, maar krijg nog factuur

• 18 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 376 Bekeken

Hoi,

Ik heb binnen een maand mijn abonnement opgezegd.
Ik heb wel een retour nota maar nog geen credit gehad.
Echter TMobile probeert nu ook nog de tweede maand te incasseren.
Kreeg de eerste maand ook al niet terug 😞 , ben dus niet van plan de tweede maand te betalen.

Wie kan deze factuur uit het systeem halen?
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 1 november 2016, 10:43

@Johan4GvT
Ik heb een terugkoppeling van mijn collega's gehad. Door een update van het betaalsysteem was jouw terugbetaling helaas nog niet verwerkt.

Mijn collega heeft de terugbetaling direct voor je ingang gezet en binnen 2 weken staat het geld op je rekening. Met een beetje geluk al eind deze week.

Nogmaals excuses voor het ongemak en dank voor je melding!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi Johan,

Je abonnement is inderdaad per 28 september opgezegd. Rond 26 oktober ontvang je nog een eindfactuur waarop alles gecrediteerd wordt. Mocht de incasso nog niet uitgevoerd zijn, dan kun je deze blokkeren. Je krijgt dan vanzelf het bedrag terug dat op je eindfactuur wordt vermeld.

We vragen nog even om je geduld, excuses hiervoor!
Hoi Dennis,
De ontvangen factuur is niet juist.
Daarbij is 28 september niet juist, dat is het moment waarop de retour credit nota is aangemaakt.
Het abonnement dient beëindigd worden na de eerste maand en niet een paar dagen later.
De apparatuur is binnen de eerste maand(24-09) retour gezonden.

Ik verwacht 99,65 retour en geen 55,06.
Kun je er nog even naar kijken?
Reputatie 5
Badge +11
@Johan4GvT
De €55,06 die je nog terugkrijgt is van het abonnement (je had deze kosten namelijk al vooruit betaald). De €99,95 van het modem ontvang je apart retour. Momenteel is er een vertraging in het terugboeken van toestellen die retour zijn ontvangen, maar dit duurt nu al wel heel lang. Ik heb dit doorgezet naar mijn collega's om de €99,95 z.s.m. naar je over te laten boeken. In totaal krijg je dus nog €155,01 teruggestort.

Excuses voor het ongemak.
Reputatie 5
Badge +11
@Johan4GvT
Ik heb een terugkoppeling van mijn collega's gehad. Door een update van het betaalsysteem was jouw terugbetaling helaas nog niet verwerkt.

Mijn collega heeft de terugbetaling direct voor je ingang gezet en binnen 2 weken staat het geld op je rekening. Met een beetje geluk al eind deze week.

Nogmaals excuses voor het ongemak en dank voor je melding!

Reageer