Beantwoord

Abonnement tijdelijk wijzigen

• 27 februari 2018
  • 1 reactie
  • 2452 Bekeken

Is het mogelijk om mijn abonnement tijdelijk uit te breiden met onbeperkt is het mogelijk om mijn abonnement tijdelijk te wijzigen naar onbeperkt internet voor één maand, en daarna gewoon weer terug naar mijn huidige abonnement? Of kan dat alleen met het bijkopen van mb's
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 februari 2018, 09:56

Hoi Jolandaah,

Leuk je te zien op de Community!

Van welk abonnement maak je exact gebruik? Je kunt een 4G voor Thuis bundel inderdaad maandelijks wijzigen. Zie ook dit FAQ-topic. Je kunt de bundels één keer per maand wijzigen. Je kunt je internetbundel aanpassen op My T-Mobile bij 'Mijn abonnement'.
Bij een Unlimited 4G voor Thuis start je iedere maand met een tegoed van 100 GB om vrij te gebruiken en maak je daarna gebruik van aanvullers.

Kom je er op deze manier helemaal uit? Ik hoor het graag als je nog meer vragen hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jolandaah,

Leuk je te zien op de Community!

Van welk abonnement maak je exact gebruik? Je kunt een 4G voor Thuis bundel inderdaad maandelijks wijzigen. Zie ook dit FAQ-topic. Je kunt de bundels één keer per maand wijzigen. Je kunt je internetbundel aanpassen op My T-Mobile bij 'Mijn abonnement'.
Bij een Unlimited 4G voor Thuis start je iedere maand met een tegoed van 100 GB om vrij te gebruiken en maak je daarna gebruik van aanvullers.

Kom je er op deze manier helemaal uit? Ik hoor het graag als je nog meer vragen hebt!

Reageer