Beantwoord

Abonnementsvormen 4G voor THuis

• 17 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 484 Bekeken

Ik zie dat de bundels voor 4G thuis zijn aangepast. We hebben nu een M bundel van 100 GB en ik zie dat de M bundel is aangepast naar 50 GB. We willen graag overstappen naar de L bundel van 200 GB omdat we als gezin van 4 onvoldoende hebben aan 100 GB. Nu is de L bundel aangepast van 200 naar 100 MB. Dit betekent dat we elke maand aanvullers zullen moeten kopen. Hiermee komen we veel duurder uit dan met de oorspronkelijke L bundel van 200 GB. Waarom hebben jullie er voor gekozen de bundels aan te passen en hoe kunnen we dit op een goedkopere manier op lossen?
icon

Beste antwoord door David 18 oktober 2016, 11:42

Hey Steffie,

Welkom op ons forum! Leuk dat je hier je vraag over 4G voor Thuis stelt. 🙂

In ons systeem zie ik dat je gisteren gesproken hebt met mijn collega Jan. Hij heeft je uitleg gegeven over de databundels en jouw bundel is nu ook verhoogde naar de L-bundel van 100 GB. Peter had het ook al gezegd, maar het verschil hierbij is heel klein met de aanvuller van 100 GB, ten opzichte van de 200 GB-bundel die eerst bij het aanbod zat.

Hoe bevalt 4G voor Thuis verder? Haal je er mooie snelheden mee? 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Ik zie dat de bundels voor 4G thuis zijn aangepast. We hebben nu een M bundel van 100 GB en ik zie dat de M bundel is aangepast naar 50 GB. We willen graag overstappen naar de L bundel van 200 GB omdat we als gezin van 4 onvoldoende hebben aan 100 GB. Nu is de L bundel aangepast van 200 naar 100 MB. Dit betekent dat we elke maand aanvullers zullen moeten kopen. Hiermee komen we veel duurder uit dan met de oorspronkelijke L bundel van 200 GB. Waarom hebben jullie er voor gekozen de bundels aan te passen en hoe kunnen we dit op een goedkopere manier op lossen?

De 'oude L bundel' van 200GB kostte 84 euro. Nu kost de L bundel met 100GB 45 euro, als je dit aanvult met 100GB voor 40 Euro ben je in totaal 85 Euro kwijt. Dat is bijna hetzelfde. Dit neemt niet weg dat ik ook liever ruimere en goedkopere bundels had gezien ipv de aanpassing die zonder aankondiging dit weekend is doorgevoerd.

groet
Peter
Omdat we nu een M bundel hebben kunnen we alleen aanvullen met 5 GB voor 10 euro of 25 GB voor 20 euro. Om dan aan te vullen tot 100 GB zijn we 80 euro kwijt.
Groet Steffie
Reputatie 3
Badge +2
Hi Steffie, volgens mij kostte een 'oude M bundel van 100GB' 54 euro en een nieuwe L bundel van 100GB 45 Euro. Wat dat betreft kan je dus beter (en goedkoper) overstappen naar een L bundel. Volgens mij kan dat ook tussentijds en gaat de verandering gelijk in maar dat moet iemand van T-Mobile maar bevestigen.

Ps Ik ben geen medewerker van Tmobile en ik begrijp je frustratie over de nieuwe bundels en het gebrek aan communicatie. Ik ben zelf ook niet blij met verschillende zaken en heb ook een hoop vragen uitstaan die niet beantwoord worden. Wel zijn ze bij de helpdesk meestal wel hulpvaardig en flexibel.
Bedankt voor het meedenken Peter. Ik zal de helpdesk contacteren.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Steffie,

Welkom op ons forum! Leuk dat je hier je vraag over 4G voor Thuis stelt. 🙂

In ons systeem zie ik dat je gisteren gesproken hebt met mijn collega Jan. Hij heeft je uitleg gegeven over de databundels en jouw bundel is nu ook verhoogde naar de L-bundel van 100 GB. Peter had het ook al gezegd, maar het verschil hierbij is heel klein met de aanvuller van 100 GB, ten opzichte van de 200 GB-bundel die eerst bij het aanbod zat.

Hoe bevalt 4G voor Thuis verder? Haal je er mooie snelheden mee? 🙂
Hoi David,

We zijn zeer tevreden over de snelheden die we halen. Ik vind het alleen vervelend dat de bundels aangepast zijn zonder dat we hierover geïnformeerd worden.
Groet Steffie
Ben ik het ook mee eens. Er wordt hier gerept over nieuwe abonnementen die verder nergens terug te vinden zijn. Waar kan ik deze nieuwe bundels vinden?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Steffie en Dennis,

Sorry voor deze miscommunicatie! Zojuist hebben jullie een e-mail ontvangen met meer informatie over de bundelwijziging. Hier komt zo ook nog een forumtopic over online met meer informatie. Ook vind je op deze pagina op onze website meer informatie over de nieuwe bundels.

Ik hoop dat alles nu een stuk duidelijker voor jullie is. 🙂
Amy,

Kun je de genoemde mail naar mij doorsturen? Ik heb hem niet ontvangen. Wel heeft jouw collega van se tel helpdesk mij aangegeven dat de email zou volgen.

In afwachting.

Mvgr

Jamie

Reageer