Beantwoord

Afwijzing bestelling/ abonnement

  • 29 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 7123 Bekeken

Wat is de reden van mijn afwijzing?
icon

Beste antwoord door Seccie 29 oktober 2018, 14:20

Hoi @arievdwindt,

Welkom bij de T-Mobile community.
Ik kan als mede-klant niet je gegevens of reden van afwijzing inzien, maar kan je wel doorverwijzen:

Je kunt via deze website een formulier invullen - hiermee kun je de reden van afwijzing opvragen. Deze zal T-mobile je toesturen nadat ze de aanvraag van je ontvangen hebben!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @arievdwindt,

Welkom bij de T-Mobile community.
Ik kan als mede-klant niet je gegevens of reden van afwijzing inzien, maar kan je wel doorverwijzen:

Je kunt via deze website een formulier invullen - hiermee kun je de reden van afwijzing opvragen. Deze zal T-mobile je toesturen nadat ze de aanvraag van je ontvangen hebben!
Dank je wel!

Reageer