Beantwoord

Afwijzing bestelling/ abonnement


Wat is de reden van mijn afwijzing?
icon

Beste antwoord door Seccie 29 oktober 2018, 14:20

Hoi @arievdwindt,

Welkom bij de T-Mobile community.
Ik kan als mede-klant niet je gegevens of reden van afwijzing inzien, maar kan je wel doorverwijzen:

Je kunt via deze website een formulier invullen - hiermee kun je de reden van afwijzing opvragen. Deze zal T-mobile je toesturen nadat ze de aanvraag van je ontvangen hebben!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi @arievdwindt,

Welkom bij de T-Mobile community.
Ik kan als mede-klant niet je gegevens of reden van afwijzing inzien, maar kan je wel doorverwijzen:

Je kunt via deze website een formulier invullen - hiermee kun je de reden van afwijzing opvragen. Deze zal T-mobile je toesturen nadat ze de aanvraag van je ontvangen hebben!
Dank je wel!

Reageer