Beantwoord

Altijd EU internet met zakelijk contract

Hallo, toen ik mijn abonnement verlengde in februari is mij verteld dat ik voor €50 ex btw onbeperkt internet had in europa en Amerika. Nu zie ik in de app dat ik daar €12,39 pm voor moet betalen. Dat vind ik vreemd en is volgens mij niet de bedoeling. Ook heb ik altijd veilig online maar dat wil ik eraf hebben want internet is hierdoor aanzienlijk langzamer geworden. Kunt u mij hier opheldering over geven? Vriendelijk bedankt.
icon

Beste antwoord door Muberra 12 juni 2017, 15:45

Hoi Frankyxxl,

Goed dat je dit even navraagt bij ons!

Ik ga je meteen meer informatie geven. Je hebt een Zakelijk Internationaal + Oneindig abonnement waarmee je nu onbeperkt internationaal (dus onbeperkt kan bellen en sms’en in, tussen en naar NL, de EU en de USA) en 3 GB data kan gebruiken in de EU. Door de wijziging van de roamingtarieven krijg je na 13 juni met jouw specifieke abonnement 20 GB om te besteden in de EU zone. Dus dan is de 3 GB voor het buitenland verleden tijd. Daarnaast zul je automatisch tot €7.50 korting ontvangen op de Altijd EU Internet bundel waar je nu €12.39 voor betaalt. Deze korting krijg je zodat je niet teveel betaalt voor de extra's van deze bundel. En extra's zijn er zeker. Met deze bundel krijg je nog extra 1 GB data om te besteden in zone EU en Zwitserland. Dus zonder deze Altijd EU Internet bundel kan je niet meer internetten in Zwitserland, zonder extra kosten. Hier kun je kijken voor meer informatie over alle wijzigingen.

Het Altijd Extra Veilig Online pakket heb ik meteen voor je verwijderd, dat is een kleine moeite! Als je even jouw toestel opnieuw wilt opstarten, dan moet je internet weer goed werken. Ik hoop dat ik je verder ook meer duidelijkheid heb kunnen geven over jouw abonnement.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Wij helpen jou altijd graag verder. 🙂

Bekijk origineel

15 reacties

Sorry, dit antwoord was fout.
Reputatie 4
Hoi Frankyxxl,

Goed dat je dit even navraagt bij ons!

Ik ga je meteen meer informatie geven. Je hebt een Zakelijk Internationaal + Oneindig abonnement waarmee je nu onbeperkt internationaal (dus onbeperkt kan bellen en sms’en in, tussen en naar NL, de EU en de USA) en 3 GB data kan gebruiken in de EU. Door de wijziging van de roamingtarieven krijg je na 13 juni met jouw specifieke abonnement 20 GB om te besteden in de EU zone. Dus dan is de 3 GB voor het buitenland verleden tijd. Daarnaast zul je automatisch tot €7.50 korting ontvangen op de Altijd EU Internet bundel waar je nu €12.39 voor betaalt. Deze korting krijg je zodat je niet teveel betaalt voor de extra's van deze bundel. En extra's zijn er zeker. Met deze bundel krijg je nog extra 1 GB data om te besteden in zone EU en Zwitserland. Dus zonder deze Altijd EU Internet bundel kan je niet meer internetten in Zwitserland, zonder extra kosten. Hier kun je kijken voor meer informatie over alle wijzigingen.

Het Altijd Extra Veilig Online pakket heb ik meteen voor je verwijderd, dat is een kleine moeite! Als je even jouw toestel opnieuw wilt opstarten, dan moet je internet weer goed werken. Ik hoop dat ik je verder ook meer duidelijkheid heb kunnen geven over jouw abonnement.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Wij helpen jou altijd graag verder. 🙂
Hoi Muberra,
Internet werkt weer als vanouds, bedankt. Alleen wat ik nog steeds niet begrijp is dat ik, ondanks de korting van €7,50 toch nog moet betalen voor eu internet. In de winkel werd mij verteld dat het in de hele eu onbeperkt internet was voor €50 ex. En nu komt daar dus €5 pm bij. Niet dat ik daar falliet van ga maar vreemd is het wel daar ik er niet om gevraagd heb. Daar had tmobile mij wel van op de hoogte mogen brengen. Niet netjes.
Bedankt voor je reactie
Update: heb de eerste factuur inmiddels ontvangen en daar is de korting in verwerkt. Helemaal goed, bedankt
Reputatie 4
Hoi Frankyxxl,

Graag gedaan, daar ben ik voor! :D

Vanaf nu zul je elke maand de korting ontvangen op de Altijd EU Internet bundel. Het extra voordeel van de bundel is Zwitserland en dat is wel heel handig, aangezien Zwitserland zijn eigen duurdere tarieven heeft en niet in Zone EU is opgenomen. Ik ben in elk geval heel blij dat je gelukkig bent met de korting op de Altijd EU Internet bundel.

Ik wens je veel plezier ermee en als je meer vragen hebt, bent je altijd welkom op het forum!
Hoi,
Zelfde situatie.
Ook met Zakelijk Internationaal + Oneindig abonnement en betaal 12,39 EUR voor Altijd EU internet.
Ik zie dat ik nu 20 GB in EU heb en 1 GB extra.
Maar stel dat je niet in Zwitserland komt. Kan je hem dan toch opzeggen? Of wordt het voordeel van de bundel aangetast?
Alvast dank
asciarrino27b schreef:

Hoi,
Zelfde situatie.
Ook met Zakelijk Internationaal + Oneindig abonnement en betaal 12,39 EUR voor Altijd EU internet.
Ik zie dat ik nu 20 GB in EU heb en 1 GB extra.
Maar stel dat je niet in Zwitserland komt. Kan je hem dan toch opzeggen? Of wordt het voordeel van de bundel aangetast?
Alvast dank

Je kan mijn reactie negeren. Ik zie dat hij integraal in mindering wordt gebracht.
Wel wordt er altijd 2.10 EUR aangerekend voor papieren factuur, terwijl niet uitgevinkt staat.
Reputatie 4
Hoi Asciarrino27b,

Welkom op het forum!

Fijn om te horen dat jij ook blij bent met de korting. Die zul je netjes elke maand ontvangen van ons! 🆒

Wil je dat ik de papieren factuur voor jou uitzet? Dan krijg je namelijk al jouw facturen te zien in jouw My T-Mobile account. Dan heb je een handig overzicht van al jouw facturen.

Ik hoor graag van je! 😃
Hoi Muberra,

Bedankt. Ja graag enkel de papieren versie.

Fijne dag (met dit zonnetje zal het geen probleem zijn)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi asciarrino27b,

Ik gok dat je een tikfoutje hebt gemaakt en de online versie bedoelt? 😉 Ik heb in ieder geval de papieren factuur voor je uitgezet, zodat je vanaf nu via My T-Mobile online jouw facturen kunt bekijken. Je krijgt per mail een notificatie als er een nieuwe factuur online staat. Als je nog aanvullende vragen hebt hierover, stel ze gerust!

Dankjewel! Jij ook een fijne dag toegewenst! Vandaag is het niet heel zonnig, maar het weekend wordt weer super 🆒
Klopt. Het was een tikfout. Ik bedoelde idd online versie.
We moeten de bomen wat sparen :-)

Bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Gelukkig! 😃 Hiermee spaar je inderdaad weer wat bomen, heel goed! Fijn weekend toegewenst!
Hallo,
voor mij ook de zelfde situatie
ik betaal ook gewoon die 12,39 voor altijd internet eu maar betaal dat al 1,5 jaar maar heb nog geen een keer korting gezien hoe komt dit?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bjorn,

Als je naar de facturen gaat, dan zie je dat deze korting al wordt toegekend. In de verbruikstatus zelf zie je dit niet direct terug. Voor Altijd Internet EU krijg je maandelijks 1 GB om in Nederland, de EU én Noorwegen, Zwitserland en IJsland gebruiken. Die laatste drie landen zijn er dus nog extra bij.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!
Heey david,
thanks voor de reactie had dat inderdaad nog niet gezien

Reageer