Beantwoord

Antenne 4G voor Thuis

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb onlangs 4g thuisnetwerk bewteld. Met antenne. (Voor zekerheid)
nu is de ontvangst helemaal top, antenne zit ongebruikt in verpakking, doos is niet oen geweest. Kan ik deze returneren? Hij gaat bij ons niet gebruikt worden....en hoe gaat dat allemaal in zn werk?
icon

Beste antwoord door David 11 juli 2018, 12:10

Hoi Hvanhie,

Top dat het zo goed werkt! 😃

Aangezien je (bijna precies) in de eerste maand zit, kun je deze nog retourneren. Ik stuur je via een privébericht een adres waar je de buitenantenne naar kunt terugsturen. Als we deze hebben ontvangen, checken we even of het inderdaad ongeopend en ongebruikt is en dan storten we het bedrag terug. Het is natuurlijk wel zo netjes dat je betaalt waar je gebruik van maakt!

PS: Ik heb jouw username aangepast, omdat dit het nummer van jouw aansluiting was. Aangezien het een openbare Community is, kan iedereen meelezen. Als je een andere username wilt, let me know!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hvanhie,

Top dat het zo goed werkt! 😃

Aangezien je (bijna precies) in de eerste maand zit, kun je deze nog retourneren. Ik stuur je via een privébericht een adres waar je de buitenantenne naar kunt terugsturen. Als we deze hebben ontvangen, checken we even of het inderdaad ongeopend en ongebruikt is en dan storten we het bedrag terug. Het is natuurlijk wel zo netjes dat je betaalt waar je gebruik van maakt!

PS: Ik heb jouw username aangepast, omdat dit het nummer van jouw aansluiting was. Aangezien het een openbare Community is, kan iedereen meelezen. Als je een andere username wilt, let me know!
Hey david, dank je wel!, ik ben echt een forum groentje ... hartelijk dank voor je reactie in ieder geval, top!
Reputatie 7
Badge +20
Geen probleem, zo zijn we allemaal ooit gestart! 😉

Reageer