Beantwoord

Beëindigen abonnement 4G voor Thuis

• 19 januari 2018
  • 2 reacties
  • 681 Bekeken

Reputatie 1
Ik wil mijn abonnement beeindigen. Als ik de online mogelijkheid daartoe wil gebruiken, geeft deze aan dat ik een jaar- ipv een maandabonnement heb. Kan een moderator hier iets in betekenen. Zal wel per eind februari worden ivm opzegtermijn.
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2018, 11:53

Hey Bert,

Zoals ik al in het andere topic had aangegeven, is het jammer dat je ons gaat verlaten. Ik begrijp dat 4G voor Thuis niet meer in jouw behoeften kan voorzien. Erg spijtig!

Het klopt inderdaad dat het systeem niet goed herkent dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Ik wilde dit gelijk voor je regelen, maar zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account en kan dus niets opzoeken in ons systeem. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: 097-nummer, jouw naam, adres en geboortedatum. Dan kan ik dit voor je nagaan en het voor je regelen.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, Bert!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Er zitten meerdere fouten in 4GvoorThuis abo procedures, het niet online kunnen opzeggen is er 1 van. Ik mag b.v. 'verlengen', d.w.z. een mooie nieuwe glimmende smartphone kopen en weer voor 2 jaar vast aan abo zitten (097 SIM?!). Bij Tele2 werkt dit allemaal wel prima, een verandeming, voor zolang het duurt.

Bellen is de enige optie heb ik van anderen begrepen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bert,

Zoals ik al in het andere topic had aangegeven, is het jammer dat je ons gaat verlaten. Ik begrijp dat 4G voor Thuis niet meer in jouw behoeften kan voorzien. Erg spijtig!

Het klopt inderdaad dat het systeem niet goed herkent dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Ik wilde dit gelijk voor je regelen, maar zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account en kan dus niets opzoeken in ons systeem. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: 097-nummer, jouw naam, adres en geboortedatum. Dan kan ik dit voor je nagaan en het voor je regelen.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, Bert!

Reageer