Beste antwoord door David
Hey Bert,
Zoals ik al in het andere topic had aangegeven, is het jammer dat je ons gaat verlaten. Ik begrijp dat 4G voor Thuis niet meer in jouw behoeften kan voorzien. Erg spijtig!
Het klopt inderdaad dat het systeem niet goed herkent dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Ik wilde dit gelijk voor je regelen, maar zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account en kan dus niets opzoeken in ons systeem. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: 097-nummer, jouw naam, adres en geboortedatum. Dan kan ik dit voor je nagaan en het voor je regelen.
Ik zie jouw bericht graag tegemoet, Bert!
Bekijk origineel
Zoals ik al in het andere topic had aangegeven, is het jammer dat je ons gaat verlaten. Ik begrijp dat 4G voor Thuis niet meer in jouw behoeften kan voorzien. Erg spijtig!
Het klopt inderdaad dat het systeem niet goed herkent dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Ik wilde dit gelijk voor je regelen, maar zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account en kan dus niets opzoeken in ons systeem. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens: 097-nummer, jouw naam, adres en geboortedatum. Dan kan ik dit voor je nagaan en het voor je regelen.
Ik zie jouw bericht graag tegemoet, Bert!