Beantwoord

Behoud resterende Gb's voor nieuwe maand

• 20 september 2017
  • 1 reactie
  • 336 Bekeken

Beste T-Mobile,

Morgen loopt mijn eerste tevreden gebruikersmaand af bij T-Mobile.

Volgens mij worden de resterende Gb per maand niet meegenomen naar de volgende maand.

Dat zou een prima verbeterpunt zijn, we betalen immers ook voor 100Gb per maand.

Hoor graag of T-Mobile hier in de toekomst kan voorzien.

Met vrolijke groet

Mr. T.
icon

Beste antwoord door David 20 september 2017, 15:08

Hoi Mr. T.,

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de eerste maand! 🙂

Het klopt inderdaad dat de resterende MB's niet worden meegenomen naar een nieuwe maand, zoals ook in de voorwaarden is opgenomen. Ik verwacht ook niet dat dit op korte termijn gerealiseerd zal worden. Je kunt het nog in dit topic opperen, maar op dit moment is het qua ontwikkelingen vrij stil rondom 4G voor Thuis. Dit geef ik in ieder geval mee om je verwachtingen enigszins te managen.

Aangezien er al een algemeen topic is met suggesties, gaat dit topic op slot om dit centraal te houden. Verdere vragen kun je in het andere topic stellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mr. T.,

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de eerste maand! 🙂

Het klopt inderdaad dat de resterende MB's niet worden meegenomen naar een nieuwe maand, zoals ook in de voorwaarden is opgenomen. Ik verwacht ook niet dat dit op korte termijn gerealiseerd zal worden. Je kunt het nog in dit topic opperen, maar op dit moment is het qua ontwikkelingen vrij stil rondom 4G voor Thuis. Dit geef ik in ieder geval mee om je verwachtingen enigszins te managen.

Aangezien er al een algemeen topic is met suggesties, gaat dit topic op slot om dit centraal te houden. Verdere vragen kun je in het andere topic stellen.