Beantwoord

blokkade

  • 26 juli 2019
  • 3 reacties
  • 1215 Bekeken

Hallo ik heb een blokkade op mijn telefoon die ik gisteren heb betaald en nog steeds niet is opgeheven en ik weet niet waarom.
icon

Beste antwoord door CrisTien 26 juli 2019, 18:22

Hallo @rainha_cila Welkom in de community. Hoe heb je betaald?

Mijn telefoon is geblokkeerd. Hoe kan ik de blokkade opheffen?

Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.

Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.
  • De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
  • De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
  • De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
  • De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.
Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:
  • Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
  • Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
  • Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
  • Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @rainha_cila Welkom in de community. Hoe heb je betaald?

Mijn telefoon is geblokkeerd. Hoe kan ik de blokkade opheffen?

Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.

Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.
  • De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
  • De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
  • De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
  • De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.
Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:
  • Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
  • Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
  • Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
  • Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.
hoi @CrisTien ik heb gisteren via ideal betaald en het is nog steeds niet weg. En bedankt !
Reputatie 7
Badge +20
@rainha_cila Telefoon even opnieuw opstarten zou moeten helpen als er verder geen achterstand meer is!

Reageer