Beantwoord

Bundel van 4G voor thuis

• 10 september 2017
  • 8 reacties
  • 457 Bekeken

Ik ga verhuizen naar het buitengebied hier is geen (fatsoenlijk) vast internet.
Ik heb bij lange na niet voldoende aan 100Gb het verbruik ligt ergens tussen de 200Gb en 300Gb.
Is hier een betere oplossing voor?
icon

Beste antwoord door David 11 september 2017, 11:59

Hoi Fred,

Tof dat je aan 4G voor Thuis denkt! 🙂

Om gelijk met de deur in huis te vallen: De 100 GB is de maximale, maandelijkse databundel die er aangeboden wordt en in de nabije toekomst voorzie ik hier geen wijzigingen in. Je kunt wel, wanneer je door jouw databundel heen bent, extra GB-aanvullers aanschaffen, zodat je online blijft. Daarnaast bieden we ook een aantal weekendbundels aan per week, waar je in het weekend mee uit de voeten kunt.

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je, Fred!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fred,

Tof dat je aan 4G voor Thuis denkt! 🙂

Om gelijk met de deur in huis te vallen: De 100 GB is de maximale, maandelijkse databundel die er aangeboden wordt en in de nabije toekomst voorzie ik hier geen wijzigingen in. Je kunt wel, wanneer je door jouw databundel heen bent, extra GB-aanvullers aanschaffen, zodat je online blijft. Daarnaast bieden we ook een aantal weekendbundels aan per week, waar je in het weekend mee uit de voeten kunt.

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je, Fred!
Is dit dan de eerste (semi) officiele bevestiging dat T-Mobile de klanten die een overstap naar KPN overwegen niet gaan proberen te behouden?
mooi verhaal met die GB aanvullers, kan ik ook ergens terugzien wat die me dan gaan kosten?
Op de link van David, naar beneden bij vragen:

-->> Wat als ik door mijn GB's heen ben?

Als je door je internetbundel heen bent, stopt de verbinding. Je kunt dus niet buiten je bundel internetten. Zo maak je geen onverwachte kosten. Als je toch nog wilt internetten kun je een GB-aanvuller kopen van:

5 GB voor € 10,00
25 GB voor € 20,00
100 GB voor € 40,00 (alleen beschikbaar bij internetbundel L)
Met de GB-aanvuller blijf je internetten tot je nieuwe internetbundel ingaat. Of tot je de GB-aanvuller hebt verbruikt. Je kunt je verbruik bekijken en GB-aanvullers kopen via My T-Mobile.
Kan ik beter mijn telefoon als hotspot gebruiken, heb ik onbeperkt internet, dit wordt wel een heel duur grapje 😞
Reputatie 7
Badge +20
@RobertUSA

Dat is wel een heel creatieve uitleg van m'n woorden! 😉 Als je dat uit mijn antwoord hebt gehaald, dan excuus voor de verwarring, want dat is niet wat ik zeg. Dit gaat puur om de bundels die we nu aanbieden waar ik op reageer en ik geef alvast aan dat in de nabije toekomst er geen grotere bundels worden aangeboden. We zien natuurlijk onze klanten liever niet vertrekken naar waar dan ook!

@Fred1968

Goed om te zien dat Robert je al van goede info heeft voorzien over de kosten! Het is echt afhankelijk van jouw verbruik hoeveel je uiteindelijk kwijt zult zijn.

Ik begrijp dat je een hotspot als alternatief ziet, maar houd er rekening mee dat Go Unlimited puur bedoeld is voor mobiel gebruik. Misbruik van dit mobiele abonnement wordt ook onderzocht en dat is natuurlijk ook weer niet wat je wilt.

Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, let us know!
Ik ben geen klant die gaat vertrekken maar een klant die er misschien bij gaat komen.

Hoezo misbruik??? dit is toch geen misbruik maar gewoon gebruik. Het is een mobiel abonnement wat mobiel gebruikt wordt toch?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fred,

Ik denk dat je mijn bericht verkeerd hebt begrepen! 😉

Het eerste deel over vertrekkende klanten was gericht op RobertUSA, die iets anders vroeg dan dat jij deed. Het deel over Go Unlimited ging niet over een mobiel abonnement, maar om te gebruiken als vervanging van vast internet voor thuis. Daar is het niet voor bedoeld, daar doelde ik dan ook op met mijn reactie.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan horen we dat graag!

Reageer