Beantwoord

Bundel van M naar L aangepast maar geen extra data?

• 14 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 384 Bekeken

Op 12 oktober heb ik mijn M-bundel aangepast naar een L-bundel, maar My T-mobile blijft aangeven dat ik "maar" 100GB bundel heb. Wanneer wordt dit aangepast?
icon

Beste antwoord door Sam- 15 oktober 2016, 13:07

Hoi hoi jsheikens,

Een terechte vraag! Als je een wijziging doorvoert dan moet je het natuurlijk wel kunnen gebruiken.

Ik ben gelijk ingelogd op het My T-Mobile account van je 4G voor Thuis nummer en ik zie hier dat je inmiddels meer dan 100GB tot je beschikking hebt. Onze vriendelijke collega Dennis heeft je namelijk kosteloos 100GB toegekend. Er was iets fout gegaan bij het wijzigen van je bundel, hopelijk hebben we het op deze manier naar tevredenheid opgelost.

Heb je verder nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten want we helpen je graag verder. 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi jsheikens,

Een terechte vraag! Als je een wijziging doorvoert dan moet je het natuurlijk wel kunnen gebruiken.

Ik ben gelijk ingelogd op het My T-Mobile account van je 4G voor Thuis nummer en ik zie hier dat je inmiddels meer dan 100GB tot je beschikking hebt. Onze vriendelijke collega Dennis heeft je namelijk kosteloos 100GB toegekend. Er was iets fout gegaan bij het wijzigen van je bundel, hopelijk hebben we het op deze manier naar tevredenheid opgelost.

Heb je verder nog vragen of verzoeken? Laat het ons weten want we helpen je graag verder. 😉
Hallo Issam,

Er is inderdaad 100GB aanvuller toegevoegd aan mijn abonnement, echter inclusief de kosten van € 40 zoals het nu in My T-mobile staat.
Dit wordt op de eerst volgende factuur niet in rekening gebracht neem ik dan aan?
Reputatie 5
Badge +11
@jsheikens
Klopt inderdaad. De 100GB-aanvuller wordt niet in rekening gebracht op je factuur.
Toch even een vervolgvraagje, vooral na de wijziging van vandaag van beta naar definitief..
Het M abo van 100GB is nu het L abo geworden, voor € 9 minder?
Wat doet dat nu met mijn volgende factuur? Het overzicht op My T-mobile is wat onoverzichtelijk geworden:
En een volgende vraag, ik was juist overgestapt van M naar L (200GB). De 200GB variant bestaat niet meer begrijp ik uit de communicatie? Wat zijn de kosten van de aanvullers? In welke varianten?
(100GB is niet genoeg voor mij ben ik al achter)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi jsheikens,

De bundels van 4G voor Thuis zijn inderdaad iets veranderd. Internetbundel L is nu 100 GB en dit is de grootste bundel die je kunt kiezen. Voor deze bundel betaal je 50 euro per maand. Als je door jouw internetbundel heen bent, kun je een GB-aanvuller kopen van: 5 GB voor € 10,00, 25 GB voor € 20,00 of 100 GB voor € 40,00. Op deze pagina vind je meer informatie.

Laat je weten of alles zo duidelijk is? Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer