Vraag

Bundels worden automatisch verlengd terwijl ik niets heb aangevraagd

• 14 februari 2017
  • 11 reacties
  • 550 Bekeken

Tot mijn grote verbazing en woede is er afgelopen weken tot 2 maal toe AUTOMATISCH en zonder dat ik dat wil een nieuwe bundel van 25 GB (kosten 2 x € 20) toegevoegd.
Na ellelange gesprekken met jullie klantenservice word er gezegd dat IK de abbonementen ZELF aangezet heb via de app of website. Ik ben de enige die de app op de telefoon heeft en de inlog weet NIEMAND anders dan ikzelf en IK HEB GEEN NIEUWE BUNDEL AANGEZET! Toch is er 2 maal AUTOMATISCH een nieuwe bundel aangezet nadat de vorige bundel op was. IK wilde dit niet en toch gaat dit AUTOMATISCH. T-Mobile zegt hier niets aan te kunnen doen. Ik ben zo boos en verontwaardigd dat ik PER DIRECT mijn abbonement op zeg, dit was eerst ook een probleem want volgens het systeem is het een jaar abbonement wat niet klopt, dit staat zelfs op jullie website, de mensen van de klantenservice moest ik hiervan eerst overtuigen en na lang zoeken hebben ze dit gevonden, DOE OOK HIER WAT AAN T-MOBILE, pas je system aan of informer je medewerkers! Ik ben zeer tevreden over het product 4G voor thuis maar door een FOUT BIJ T-MOBILE ben ik nu genoodzaakt om het abbonement op te zeggen omdat ik elke keer kosten belast krijg die ik niet gemaakt heb en niet wens te maken. Na zeer lang aandringen worden de kosten vergoed! Ik wil mijn abbonement eigenlijk helemaal niet opzeggen, ik wil alleen dat er geen bundels AUTOMATISCH DOOR T-MOBILE geactiveerd worden. Niets meer niets minder, maar de medewerkers van de helpdesk zijn hier niet van doordrongen en doen NIETS om mij als klant te behouden. Is dit hoe T-Mobile met zijn klanten omgaat?
Ik ben bereid mijn opzeggen ongedaan te maken als ik bevestiging krijg dat IK niet de bundels aangezet heb EN DE BEVESTIGING dat dit niet NOGMAALS gebeurd. Is er een medewerker hier die mijn probleem en mij als klant wel serieus neemt en mij als klant wil behouden??

In dat geval zeg ik, doe je best!

Bedankt

11 reacties

Hoi Remco,

Ik durf bijna geen antwoord te geven. En verwacht van mij geen excuus, ik ben ook maar een T-Mobile klant. Wel erg vervelend dat je dit is overkomen en dit soort dingen blijft toch altijd lastig. Wie is nu de schuldige en hoe komt het? Om eerlijk te zijn ben ik wel blij dat je aan het einde toch wil overwegen om bij T-Mobile te blijven, al schiet ik er niets mee op, heb geen aandelen of zo 🆒.

Wel heel fijn dat je erg tevreden met over 4G Thuis, dat is toch mooi om te horen. Het zou toch jammer zijn dat je dan met je mobiel zou gaan stoppen. Maar nogmaals, ik ben ook maar een T-Mobile klant en erg tevreden en merk vaak dat als er iets is, T-Mobile best de moeite wil nemen om dit op te pakken en mee te denken met hun klanten. Uiteraard neemt T-Mobile elke klant serieus en hoop ik dat je gewoon lekker blijft en dat je nog jaren tevreden verder gaat.

In ieder geval goed dat je je ervaring hier hebt geschreven en denk dat een T-Mobile moderator dit wel oppakt en met je in gesprek zal gaan. Wens je in ieder geval een hele mooie zonnige dag, is wel koud maar het weer is best lekker. Geniet er van en dan komt het vast allemaal wel goed.

Groetjes, Serviceweb
Niemand van T mobile tijd om een klant te helpen en een probleem op te lossen?
Hi Remco3112,
Om eerlijk te zijn vind ik het ook wel erg lang duren. Normaal gezien zouden ze je al een bericht hebben toegezonden. Ik hoop dan ook echt dat ze je bericht snel oppakken en je verder helpen.

Best vervelend dat ze je nog niet hebben aangesproken.
Je voelt je niet gehoord door tmobile, voelt je onrechtvaardig behandeld en begrijpt niet hoe die bundels geactiveerd zijn. Je hebt weliswaar die 40€ vergoed gekregen, maar denkt dat het de volgende keer weer kan gebeuren.Er kan een fout in het systeem zitten.
Heb je die data ook niet gebruikt, want het is niet logisch om een extra bundel activeren als je nog voldoende datategoed over hebt?
Edit: Je schrijft dat je bundel op was, dus het is logisch dat tmobile denkt dat je zelf de bundel hebt aangezet. Als dat automatisch gebeurd moet dat niet kunnen. Heel vervelend. Misschien kan je beter een unlimted abonnement nemen.
Beste Remco3112, Ik kan me je verbazing voorstellen. Mijn excuses dan ook voor het lang wachten. Het is heel raar dat er bundels zomaar worden toegevoegd. Ik zal hiermee aan de slag gaan om te vinden waarom dit gebeurt. Het zal iets langer duren dan normaal, maar ik zal er z.s.m. op terugkomen. Onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Burak
Ik zie dat jullie wel de moeite genomen hebben om de titel van mn topic aan te passen, maar nog steeds niet inhoudelijk gereageerd hebben. In 6 dagen moet er toch zat mogelijk zijn lijkt me. Of ben ik al afgeschreven als klant?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Remco,

Wij zijn bezig om dit te onderzoeken. Zodra er meer bekend is zullen wij het delen in dit topic.
Ok, ik wacht af, echter over 2 weken is mijn contract voorbij en is mijn opzegging definitief, dus hoop dat er nog duidelijkheid en een oplossing komt voor die tijd
Beste Remco,

Bedankt voor je geduld, de technische dienst heeft dit voor je uitgezocht. De aanvullers zijn besteld via jouw My T-Mobile account.
Wij zien ook dat je de MB's van zowel de basisbundel als de geactiveerde aanvullers hebt verbruikt.

Ik kan je garanderen dat dit echt via jouw account is geactiveerd en niet automatisch of via een T-Mobile collega.
Mogelijk dat iemand in jouw omgeving deze bundels heeft geactiveerd, ik raad je daarom ook aan om je wachtwoorden direct aan te passen.

Groeten,
Burak
Hallo Burak,

De aanvullende tweede bundel is NIET verbruikt, er staat nog 24.548 mb open.

En zoals ik in bovenstaande aangegeven heb, is het ONMOGELIJK dat ze via mijn account aangemeld zijn want NIEMAND heeft mijn login en de app is alleen op mijn telefoon geinstalleerd.

Dat je dus zo stellig GARANDEERT dat dit het geval is vind ik dan ook zeer spijtig, ik ga de boel niet zitten belazeren voor een paar tientjes en daar komt het nu eigenlijk op neer dat ik daarvan beschuldigd word. Het kan toch niet zo zijn dat ik 2 keer PER ONGELUK een MB vuller aanzet??

Hier houd het dus op met mijn abbonement met T-Mobile. Spijtig maar helaas, omdat ik over het product zeer te spreken was..
Badge +2
@Remco3112

We twijfelen ook helemaal niet aan jou verhaal en vinden het erg jammer. Ik denk dan ook dat je mijn collega verkeerd begrijpt.
Mijn collega vertelt slechts wat hij ziet in de systemen zonder daar een conclusie aan te verbinden. Het blijft natuurlijk software en er kan altijd iets misgaan (zou niet de eerste keer zijn).

Je bent vrij duidelijk geweest over het feit dat je deze niet hebt aangezet. Ik kan begrijpen dat je dit niet fijn vindt, maar op dit moment hebben wij hier ook niet echt een verklaring voor.

Hopelijk komt dit in de toekomst niet meer voor!

Reageer