Beantwoord

Databundels 4G voor Thuis niet meer van deze tijd

Reputatie 4
Badge +4
  • is een legendarische user
  • 806 reacties
Beste T-Mobile, is het afschaffen van de datalimiet een idee (lees: noodzaak om concurrerend te blijven?
Zelf ken ik wel potentiële klanten (die nu nog afhaken om de datalimiet).

Hier het waarom:
KPN laat klanten met 'vast' 4G-internet in buitengebied onbeperkt downloaden http://nu.nl/internet/4864298/kpn-laat-klanten-met-vast-4g-internet-in-buitengebied-onbeperkt-downloaden.html (via @NUnl)

B.v.d.!
icon

Beste antwoord door David 2 augustus 2017, 12:15

Hey HarryMe,

Bedankt voor jouw bericht! Er wordt zeker gekeken naar onze mogelijkheden! Er loopt ook al een andere discussie op dit forum over dit onderwerp. Een collega, die verantwoordelijk is voor 4G voor Thuis, zal hier spoedig ook een reactie plaatsen.

Om deze vraag centraal te houden, gaat dit topic op slot en ik verwijs je door naar bovenstaande link.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

ik ben een tevreden t-mobile 4g voor thuis gebruiker....., maar overweeg idd om weer een overstap naar kpn te maken vanwege de onbeperkte data. Hierover is op dit forum al wel eens gesproken dat bij T-mobile hier ook plannen voor waren (zeker toen T-mobile zelf 4g onbeperkt data abonnement ging aanbieden voor 35,-). Dus ben benieuwd wat de status is om een overstap naar KPN niet te hoeven maken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey HarryMe,

Bedankt voor jouw bericht! Er wordt zeker gekeken naar onze mogelijkheden! Er loopt ook al een andere discussie op dit forum over dit onderwerp. Een collega, die verantwoordelijk is voor 4G voor Thuis, zal hier spoedig ook een reactie plaatsen.

Om deze vraag centraal te houden, gaat dit topic op slot en ik verwijs je door naar bovenstaande link.