Beantwoord

Datavrij muziek streamen ook bij 4G voor thuis inbegrepen?

• 1 november 2016
  • 3 reacties
  • 564 Bekeken

Het niet meer meetellen van het dataverbruik bij het Nederlandse muziek streaming verbruik is een goeden stap vind ik. Hulde. Het geldt voor de 2 grootste stelsamen en stel bij abonnementen. Het is mij niet duidelijk of dat ook geldt voor de grote 4G voor thuis bundels die allemaal in omvang en kosten groter zijn dan de smartphone bundels. Kan iemand mij uitslyitsel geven hierover?
icon

Beste antwoord door MaanKaas 1 november 2016, 21:15

Hallo!

Datavrije Muziek geldt alleen voor het 'Stel Samen & Stel Bij-abonnement met een internetbundel van 6 GB of hoger'. Het '4G voor Thuis' is een ander abonnement en daarbij geldt Datavrij Muziek dus helaas niet/nog niet.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hallo!

Datavrije Muziek geldt alleen voor het 'Stel Samen & Stel Bij-abonnement met een internetbundel van 6 GB of hoger'. Het '4G voor Thuis' is een ander abonnement en daarbij geldt Datavrij Muziek dus helaas niet/nog niet.
Reputatie 2
Hallo!

@T-mobile Wanneer zal Datavrije Muziek ook voor de 4G voor thuis klanten gaan gelden?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Elephantus IT,

Het staat op de planning en gaat er komen, maar de exacte details zijn hier nog niet voor bekend. Zodra we iets weten zullen we dat in dit topic laten weten. Houd het daar dus in de gaten!

Dit topic gaat bij dezen op slot, zo houden we de vraag centraal in het algemene topic.