Vraag

Datavrije muziek werkt niet - totale stilte

• 8 december 2016
  • 10 reacties
  • 516 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Volgens mijn contract (4G voor thuis L) heb ik recht op Datavrije Muziek. :

"Internet L 100 GB
Je hebt 100 GB per maand en je kunt ’s nachts tussen 0:00 en 06:00 onbeperkt internetten.
HUIDIG
€ 45,00 p/m
Snel internet voor een vast bedrag per maand.
Het complete internet voor een vast bedrag per maand. Altijd en overal bij de hand. Gewoon op je smartphone, laptop, tablet en pc. Met Datavrije Muziek luister je gratis naar muziekstreamdiensten waar T-Mobile een afspraak mee heeft. Je ziet wel het aantal MB’s die je hebt verbruikt, maar je betaalt hier niets voor. Dit geldt alleen voor de aangesloten muziekstreaming partners van T-Mobile."

Echter dit werkt al maanden niet en het verbruik gaat vrolijk uit de normale bundel.
Dit item staat al die tijd al open in het work in progress topic maar daar wordt door T-Mobile ook al weken niet meer gereageerd........
Gaan de 4G voor thuis gebruikers hier nog voor worden gecompenseerd ?

groet
Peter

10 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Volgens mijn contract (4G voor thuis L) heb ik recht op Datavrije Muziek. :

"Internet L 100 GB
Je hebt 100 GB per maand en je kunt ’s nachts tussen 0:00 en 06:00 onbeperkt internetten.
HUIDIG
€ 45,00 p/m
Snel internet voor een vast bedrag per maand.
Het complete internet voor een vast bedrag per maand. Altijd en overal bij de hand. Gewoon op je smartphone, laptop, tablet en pc. Met Datavrije Muziek luister je gratis naar muziekstreamdiensten waar T-Mobile een afspraak mee heeft. Je ziet wel het aantal MB’s die je hebt verbruikt, maar je betaalt hier niets voor. Dit geldt alleen voor de aangesloten muziekstreaming partners van T-Mobile."

Echter dit werkt al maanden niet en het verbruik gaat vrolijk uit de normale bundel.
Dit item staat al die tijd al open in het work in progress topic maar daar wordt door T-Mobile ook al weken niet meer gereageerd........
Gaan de 4G voor thuis gebruikers hier nog voor worden gecompenseerd ?

groet
Peter

Beste Peter.

Datavrij muziek geldt voor een stel bij en stel samen abonnement van 6GB of Hoger.
Ook wil ik graag even vermelden dat het dubbel open van de zelfde vraag niet volgens de huisregels is.

Lees deze pagina nog eens goed door voor informatie
Reputatie 3
Badge +2
Beste Diego, voordat je iemand de les gaat lezen kan je je beter in de materie verdiepen. De info die ik hierboven citeer komt rechtstreeks uit MyTmobile en staat vermeld onder mijn 4G voor thuis abonnement. Als iemand van Tmobile wel iets zinnigs hierover heeft te melden hoor ik het graag.
Reputatie 6
Badge +17
Peter, in deze topic staat dat ze er nog mee bezig zijn om Datavrije muziek voor 4GvT te realiseren.

► Datavrije Muziek: Datavrije Muziek gaat beschikbaar komen voor 4G voor Thuis. De exacte details en datum van lancering hiervan is nog niet bekend.

Dus waarschijnlijk is het gewoon een foutje op je contract/website.

Groet,
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt Pilovali, dat is inderdaad het topic waar ik aan refereer en waar al weken geen T-Mobile medewerker de moeite meer neemt om een update te geven. De vraag blijft dus aan TMobile wat er wordt gedaan om de 4G voor thuis klanten te compenseren ?
Reputatie 6
Badge +17
Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven, je kunt het beste even wachten tot een 4GvT/T-Mobile medewerker dit topic oppikt.
Reputatie 4
Badge +6
Mijn fout.. had het verkeerd begrepen.
Maar een dubbele topic openen mag gewoon niet dat staat wel vast
@fluxsystem
Ook dat is niet gebeurd, Peter heeft over dit specifieke onderwerp niet meerdere topics geopend. Als je doelt op het algemene topic, dan kun je Peter daar niet voor op zijn donder geven. Iemand op een algemeen topic wijzen is voldoende. 😉
Reputatie 4
Badge +6
@kaassausje oké. Nogmaals sorry.

Ik hou mij buiten deze topic
Reputatie 3
Badge +2
Het is niet mijn bedoeling om hier een discussie tussen gebruikers te starten. Ik wil gewoon graag weten wat TMobile gaat doen voor de gebruikers die nu al maanden gedupeerd worden door de technische problemen met Datavrije Muziek.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Peter,

Ik ga hier navraag bij het 4G voor Thuis team over doen voor je. Ik ben alleen bang dat er nog geen nieuws is aangezien we dit dan in dit topic zouden delen. Maar navragen kan natuurlijk altijd..zodra ik meer informatie heb laat ik het je weten!

Reageer