Beantwoord

Deezer opzeggen lukt niet

• 17 mei 2017
  • 5 reacties
  • 835 Bekeken

Hallo

Hallo
Ik heb het pakket deezer gekozen die ik maandelijks kon opzeggen maar via de app lukt dit helaas mij niet om dit te veranderen. Wie kan mij helpen?
Vriendelijke groet
Norie
icon

Beste antwoord door Sam- 18 mei 2017, 11:27

Hey Norie,

Jammer om te lezen dat je Deezer uitgeschakeld wilt hebben. Toch willen we je hier natuurlijk graag bij helpen!

Mag ik vragen waarom je de bundel uitgeschakeld wilt hebben? Bevalt de applicatie niet? Of kan je niet de juiste muziek vinden?

Om dit direct voor je op te lossen heb ik de bundel gelijk voor je uitgeschakeld. Op je eerstvolgende factuur zal er een verrekening plaatsvinden van de vooruit betaalde kosten. Binnen 24 uur zal ook op My T-Mobile zichtbaar zijn dat de bundel is gedactiveerd. (hij staat er dan niet meer tussen)

Ik hoop dat je verzoek zo naar tevredenheid is afgehandeld. Als je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan helpen we je natuurlijk graag verder norie. Twijfel niet om contact op te nemen met ons. 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Norie,

Jammer om te lezen dat je Deezer uitgeschakeld wilt hebben. Toch willen we je hier natuurlijk graag bij helpen!

Mag ik vragen waarom je de bundel uitgeschakeld wilt hebben? Bevalt de applicatie niet? Of kan je niet de juiste muziek vinden?

Om dit direct voor je op te lossen heb ik de bundel gelijk voor je uitgeschakeld. Op je eerstvolgende factuur zal er een verrekening plaatsvinden van de vooruit betaalde kosten. Binnen 24 uur zal ook op My T-Mobile zichtbaar zijn dat de bundel is gedactiveerd. (hij staat er dan niet meer tussen)

Ik hoop dat je verzoek zo naar tevredenheid is afgehandeld. Als je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan helpen we je natuurlijk graag verder norie. Twijfel niet om contact op te nemen met ons. 😉
Avond! Ik heb hetzelfde probleem ik wil ook geen Deezer meer maar via de app lukt het niet! Kan iemand mij helpen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Stephen,

Wat jammer dat je Deezer niet meer wilt gebruiken! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds ik het heb, niet meer zonder kan 😉 Maar uiteraard is dat voor iedereen anders. Je zou overigens jouw Deezer bundel gewoon moeten kunnen uitschakelen via de My T-Mobile app. Waar heb je precies gekeken? Het zou moeten kunnen bij Bundels aanpassen. Kreeg je een foutmelding te zien toen je het probeerde? Ik heb in ieder geval zojuist de bundel voor je verwijderd. Mocht je toch spijt krijgen van het verwijderen, dan kun je Deezer natuurlijk altijd weer toevoegen via My T-Mobile of het aan ons vragen.

Voor nu wens ik je een mooie week verder toe! En als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!
Goedendag,
ik zou ook graag mijn Deezer (flexibel) willen opzeggen. Via mijn mobiele app en via de site lukte het niet. Bij 'bundels aanpassen' krijg ik niets te zien waar ik het zelf zou kunnen regelen, ik kan nergens op klikken zoals bij andere bundels dat wel het geval is. Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik ben op zich tevreden met Deezer maar ik gebruik het gewoon te weinig. Dus wil het dan liever stopzetten.
Met vriendelijke groet,
Inge
Reputatie 7
Badge +20
Hi Inge,

Wat jammer dat je jouw Deezer bundel wilt opzeggen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van het Altijd Muziek Voordeel abonnement. Daarbij zit Deezer Vast gekoppeld aan je contract en dus kan hij niet tussentijds stopgezet worden. Het lukt jou daarom ook niet op de bundel te verwijderen via My T-Mobile. Mag ik vragen waarom je er geen gebruik van maakt? Zit er geen leuke muziek tussen voor jou?

Ik hoop dat je alsnog plezier zult hebben van Deezer. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten 🙂

Reageer