Vraag

Dubbel facturatie! Dubbel factuur en dubbel nummer. In My Tmobile maar 1 nummer

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Onlangs heb ik ervaren dat Tmobile 2 maal per maand een bedrag van mijn rekening schrijft.
Ik heb echter maar 1 abonnement en 1 nummer in gebruikt.

Na meerdere malen er over gebeld te hebben, geeft Tmobile aan dat ik zelf een 2e abonnement heb aangevraagt online. Maar in my tmobile zie ik helemaal niets daarvan. In my tmobile heb ik maar 1 abbonnement, 1 nummer en 1 factuur.

Naar mijjn mening is er iets helemaal mis gegaan met mijn laatste verlenging en toestel aanvraag.
Nadat ik mijn verlenging en nieuw tostel online had ingediend via My Tmobile ben ik van gedachten veranderd. Ik wilde toch een ander kleur toestel. Ik daarvoor customer service gebeld wat te doen. Zij gaven aan dat ik in my tmobile de aanvraag moest cancellen en nieuwe verlenging aanvraag doorvoeren. Dit heb ik gedaan.

Onlangs kwam ik erachter dat er dus 2 maal per maand een bedrag van mijn rekening wordt geschreven omdat er blijkbaar met de vernieuwde verlening in my Tmobile een nieuwe abbonement en nieuw nummer is aangevraagd. Niet terug te zien in My Tmobile dus!!!

Nu zie ik dat Tmobile nog steeds 2 keer afschrijft per maand en e.a. dus niet opgelost is zoals belooft.
Ik wil dat mijn oude nummer gewoon behouden blijft en ik gewoon 1 abonnement heb en het nieuwe nummer vervalt onder mijn naam.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Heb je ook twee Klantnummers?
Kun je met dat tweede 06 nummer een tweede web account aanmaken?
Misschien krijg je het op die manier wel te zien.
Reputatie 7
Badge +17
HI LWB1,

Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik hoor graag van je!
Hallo drs Chris, inderdaad 2 klantnummers. Nu kan ik mijn facturen zien. Bedankt voor het advies. Maar daarmee is mijn verdere punt nog niet opgelost. Ik zal opnieuw conntact opnemen met Tmobile.

Reageer