Beantwoord

Geen internet bundel aangevraagd

  • 25 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Ik heb op 13 mrt 2017 mijn abonnement verlengd en wederom alleen bellen en sms aangevraagd. Bij het checken van mijn facturen ontdek ik dat ik nu ongevraagd ook voor 250 MB betaal. Ik wil gemaakte kosten voor deze internetdienst die ik niet aangevraagd heb terug ontvangen en slechts betalen voor de diensten die ik heb aangevraagd. Hoe kan ik dit z.s.m regelen zodat ik de teveel gemaakte kosten terug ontvang en voor de juiste diensten betaal?
m.v.g
Annemieke
icon

Beste antwoord door Hajar 26 oktober 2017, 15:08

Hi Annemieke,

Ik zie dat je vandaag een collega hebt gesproken en dat hij je heeft verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Annemieke,

Ik zie dat je vandaag een collega hebt gesproken en dat hij je heeft verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer