Beantwoord

Genruik databundel aanpassen 4g thuis

• 16 december 2018
  • 1 reactie
  • 5532 Bekeken

Beste T-mobile,

sinds enige tijd heb ik 4g voor thuis. So far so good, echter stoort mij een ding.
dat unlimited niet unlimited is maar een optie om oneindig data aan te vragen begrijp ik.
Ik vind het niet ideaal maar het is een keuze. Echter valt me op dat ook wanneer je nog data in je 100GB bundel hebt deze eerst verbruikt wordt over je dag tegoed van 5GB. Is het niet mogelijk om het zo in te stellen dat eerst het dag tegoed van 5GB verbruikt wordt en wanneer deze op is pas het ineternet uit de bundel gebruikt wordt? Ik heb deze instelling niet gevonden bandaar de vraag.
Dit lijkt me voor t-mobile niks uit te maken gezien je de dagbundel toch al dagelijks krijgt. Het voordelig dan dat je langer met je bundel kunt doen en de beredenatie van fair use blijft behouden.
Mocht dit nu niet in te stellen zijn hiermee mijn verzoek deze aanpassing door te voeren.

Ik verneem graag van jullie.
icon

Beste antwoord door David 17 december 2018, 09:38

Hi Timeswa,

Jammer dat het dataverbruik van Unlimited 4G voor Thuis niet helemaal aan je verwachtingen voldoet!

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen en er geen doekjes om winden: De manier waarop jij de bundels wilt inschakelen is niet aanwezig en de komende maanden worden er geen aanpassingen aan 4G voor Thuis verwacht of doorgevoerd. Dat klinkt wat bot, maar zo weet je in ieder geval wel gelijk waar je aan toe bent en scheppen we geen valse verwachtingen. Hopelijk kun je met de huidige manier toch alsnog uit de voeten!

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot. Verdere reacties mogen in bovenstaand topic worden geplaatst.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Timeswa,

Jammer dat het dataverbruik van Unlimited 4G voor Thuis niet helemaal aan je verwachtingen voldoet!

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen en er geen doekjes om winden: De manier waarop jij de bundels wilt inschakelen is niet aanwezig en de komende maanden worden er geen aanpassingen aan 4G voor Thuis verwacht of doorgevoerd. Dat klinkt wat bot, maar zo weet je in ieder geval wel gelijk waar je aan toe bent en scheppen we geen valse verwachtingen. Hopelijk kun je met de huidige manier toch alsnog uit de voeten!

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot. Verdere reacties mogen in bovenstaand topic worden geplaatst.