Beantwoord

Internet bundel prepaid niet stopgezet

• 1 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Alweer heb ik mijn internetbundel stopgezet en is dat toch niet uitgevoerd. Nu ook per sms (tip vh forum), en er stond idd bij mijn bundel "stopt per 29 sept." Maar vandaag was er gewoon weer mb bijgeschreven en beltegoed afgeschreven. In juli ook al. Graag terugdraaien.
icon

Beste antwoord door Sam- 3 oktober 2016, 13:27

Hallo Masac,

Erg vreemd zeg. Als je de sms stuurt dan zou de bundel niet opnieuw geactiveerd moeten worden. Sorry voor het ongemak!

Heb je INTERNET MAAND UIT naar 4000 gesms't? Hiermee zou jouw bundel gedeactiveerd moeten worden aan het eind van de bundelmaand. Om dit meteen voor je te corrigeren heb ik het beltegoed dat in mindering is gebracht opgewaardeerd en heb ik de internet bundel gedeactiveerd.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Heb je verder nog vragen dan horen we het graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Masac,

Erg vreemd zeg. Als je de sms stuurt dan zou de bundel niet opnieuw geactiveerd moeten worden. Sorry voor het ongemak!

Heb je INTERNET MAAND UIT naar 4000 gesms't? Hiermee zou jouw bundel gedeactiveerd moeten worden aan het eind van de bundelmaand. Om dit meteen voor je te corrigeren heb ik het beltegoed dat in mindering is gebracht opgewaardeerd en heb ik de internet bundel gedeactiveerd.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Heb je verder nog vragen dan horen we het graag van je.
Dat heb ik idd gesmst. Deze sms kreeg ik als antwoord:
Je verzoek is goed ontvangen. Je ontvangt een SMS zodra je verzoek uitgevoerd is. Groet, T-Mobile

Wel bedankt voor het oplossen!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Masac,

Als je zo'n sms terug ontvangt, mag je er inderdaad vanuit gaan dat jouw internetbundel wordt gestopt. Gelukkig is het nu in ieder geval opgelost door mijn collega Issam! Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen, trek dan aan de bel!

Als ik je nu nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten.

Reageer