Beantwoord

Internet maand bevestiging niet ontvangen

• 19 februari 2017
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Ik heb vandaag 10 eu opgewaardeerd en vervolgens INTERNET MAAND AAN gestuurd, waarop ik een sms kreeg waarin stond dat het werd geactiveerd en dat ik dan weer een sms zou krijgen. Echter, heb ik die laatste sms niet ontvangen en we zijn nu al meer dan 2 uur verder. Is er een storing?
icon

Beste antwoord door Issam 19 februari 2017, 17:10

Hoi Mikert,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. :)

Begrijpelijk dat je dit bevestigd wil hebben. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je vanochtend de sms alsnog hebt ontvangen. De bundel was gelijk al actief, maar er zat een vertraging in de sms. Onze excuses voor het ongemak!

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je Mikert.

Ps. wist je dat als je via My T-Mobile je naam en adresgegevens registreert, je €5,- beltegoed cadeau krijgt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Mikert,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. :)

Begrijpelijk dat je dit bevestigd wil hebben. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je vanochtend de sms alsnog hebt ontvangen. De bundel was gelijk al actief, maar er zat een vertraging in de sms. Onze excuses voor het ongemak!

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je Mikert.

Ps. wist je dat als je via My T-Mobile je naam en adresgegevens registreert, je €5,- beltegoed cadeau krijgt?

Reageer