Beantwoord

Internetbundel niet meer geldig

• 18 juli 2017
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Ik kreeg vandaag een sms dat mijn internet maand bundel vanaf morgen niet meer geldig is, terwijl ik deze vorige week pas heb aangeschaft en er nog meer dan 1000mb tegoed is. Waarom is dit en vooral waarom is dit vorige week niet door t mobile gemeld bij het aanschaffen. Ik heb nu dus geld weggegooid en dat is onacceptabel. Wat gaan we hier aan doen t mobile
icon

Beste antwoord door Muberra 19 juli 2017, 12:10

Hoi Sateta,

Welkom op ons forum!

Ik ga je meteen meer informatie geven en verder helpen. Door onderhoudswerkzaamheden zijn er gisteren foutieve sms'jes gestuurd naar onze PrePaid klanten, sorry hiervoor! Dus je kan het sms'je als niet verzonden beschouwen.

Je hebt op 8 juli een Internetbundel M aangeschaft en die is 30 dagen geldig. Als je kijkt op My T-Mobile bij 'Verbruikstatus', dan zie je het volgende staan:

De bundel is nog tot en met 8 augustus geldig, dus je hebt nog genoeg tijd om ervan te genieten. Geen haast! :)

Als je nog vragen hebt, dan horen wij het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Sateta,

Welkom op ons forum!

Ik ga je meteen meer informatie geven en verder helpen. Door onderhoudswerkzaamheden zijn er gisteren foutieve sms'jes gestuurd naar onze PrePaid klanten, sorry hiervoor! Dus je kan het sms'je als niet verzonden beschouwen.

Je hebt op 8 juli een Internetbundel M aangeschaft en die is 30 dagen geldig. Als je kijkt op My T-Mobile bij 'Verbruikstatus', dan zie je het volgende staan:

De bundel is nog tot en met 8 augustus geldig, dus je hebt nog genoeg tijd om ervan te genieten. Geen haast! :)

Als je nog vragen hebt, dan horen wij het graag van je!

Reageer