Beantwoord

Kan geen sms verzenden

• 6 november 2017
  • 11 reacties
  • 246 Bekeken

Wilde net weer de weekendbundel activeren, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik de sms wil versturen.
Kan dit komen doordat ik ftmsc heb uitgeschakeld?
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 november 2017, 09:10

Hoi iedereen,

Excuses voor de late reactie! Er was inderdaad sprake van een storing. Deze is inmiddels verholpen, dus alles zou het weer moeten doen!

Mochten er toch nog problemen zijn, trek dan vooral even aan de bel. 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Ik heb ook problemen met de sms. Ik kan wel versturen maar ontvang geen bevestiging welke je normaal wel krijgt als je een sms stuurt. Ook geen melding gekregen dat weekendende is afgelopen op maandagochtend, normaal ontvangen daar ook altijd een sms van. Is er een storing of zo, of is er iets veranderd?
Hier ook niet mogelijk
Bij mij zelfde probleem, sms zenden lijkt te lukken maar de bevestiging van de weekendbundel komt niet.
Bevestiging van het aflopen van de bundel van afgelopen weekend is ook niet gekomen
Waarom wordt hier (nog) niet door een moderator op gereageerd?
Dadelijk is het weer vrijdag en kunnen we niets.
Het probleem lijkt opgelost te zijn, ik heb alle smsjes zojuist alsnog binnen gekregen. Aanvraag is dus gewoon gelukt. Lijkt erop dat er een tijdelijke storing was o.i.d.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi iedereen,

Excuses voor de late reactie! Er was inderdaad sprake van een storing. Deze is inmiddels verholpen, dus alles zou het weer moeten doen!

Mochten er toch nog problemen zijn, trek dan vooral even aan de bel. 🙂
Helaas is het bij mij nog niet verholpen.
als tussenoplossing wil ik dan ook vragen of jullie voor mij alvast de weekendbundel willen activeren.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Arnold,

Het is voor ons helaas niet mogelijk om een weekendbundel voor je te activeren. Zou je het nogmaals zelf kunnen proberen? Als het niet werkt dan zet ik het door naar onze technische afdeling.
net geprobeerd, het lukt niet
Wordt ik nog geholpen?
Ik ben hier namelijk absoluut niet blij mee.

update, zojuist een aantal blokkades verwijderd die hier niets mee te maken zouden moeten hebben maar het werkt weer.

Maar natuurlijk te laat, T-Mobile, bedankt voor de hulp, maar niet heus...
Eerst al dat gekut met die vreemde sms diensten waar ik geen duidelijk antwoord op krijg en nu dit.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Arnold,

Gelukkig heb je zelf de oplossing gevonden. Excuses dat ik de blokkade over het hoofd heb gezien. Ik heb je een privébericht gestuurd met een kleine vergoeding voor het ongemak!

Reageer