Beantwoord

Klacht over service medewerker

We hebben het unlimited abbonement afgesloten voor een jaar.
Mede vanwege de netflix actie zijn wij bij T-mobile gebleven. De medewerker vertelde mij dat dit een mooie actie was en heeft alles voor mij afgehandeld. Ik heb nog gevraagd hoe ik dit moest activeren. Hij heeft mij dit netjes uitgelegd. Nu blijkt dat het niet bij een 1-jarig abbonement zit.
Dan bel ik en wordt ik niet goed geholpen door T-mobile. Ik zit al jaren bij T-mobile, maar er wordt niet eens gekeken naar een mogelijke oplossing. Alleen maar, jammer voor je en zoek het uit.
Is dit hoe jullie met trouwe klanten omgaan. Schandalig gewoon. Ik bestel het altijd bij een medewerker en niet via de site om dit soort dingen te voorkomen.
Er bestaat geen klachten formulier, dus dan maar via deze weg.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie!
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 januari 2018, 10:38

Hoi Shirleychoy,

Goed dat je hier nog op terugkomt hoor, we kunnen hier namelijk vast wel een passende oplossing op vinden!

Ik zie dat je inmiddels ook weer even met ons gebeld hebt en dat mijn collega contact aan het zoeken is met de betreffende medewerker. Er is ook een terugbelafspraak met jou gemaakt, klopt dat? Ik denk dat het handig is om even af te wachten wat hieruit komt, omdat anders alle communicatie door elkaar gaat lopen!

Uiteraard sta ik voor je klaar als dat nodig is, maar voor nu ga ik er vanuit dat mijn aardige collega's jou verder helpen!

Hou je mij op de hoogte? 😳

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Shirleychoy,

Goed dat je hier nog op terugkomt hoor, we kunnen hier namelijk vast wel een passende oplossing op vinden!

Ik zie dat je inmiddels ook weer even met ons gebeld hebt en dat mijn collega contact aan het zoeken is met de betreffende medewerker. Er is ook een terugbelafspraak met jou gemaakt, klopt dat? Ik denk dat het handig is om even af te wachten wat hieruit komt, omdat anders alle communicatie door elkaar gaat lopen!

Uiteraard sta ik voor je klaar als dat nodig is, maar voor nu ga ik er vanuit dat mijn aardige collega's jou verder helpen!

Hou je mij op de hoogte? 😳
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb echter na het eerste contact niet meer gebeld en er is geen terugbelverzoek met mij gemaakt.
Ik hoop dat ik gebeld ga worden en dat hier een oplossing voor komt.
Bedankt alvast.
Gr. Dennis Choy
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Dennis,

Ik heb de collega waar jij mee hebt gebeld zèlf ook nog even een mail gestuurd! Ik weet nu namelijk niet wat er precies afgesproken is, dus ik wil de communicatie niet verstoren. Laten we het even afwachten en het elkaar laten weten als we iets horen!

Voor nu wens ik je een fijn weekend. 😃
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Dennis,

Mijn collega antwoordde razendsnel, dus daar ben ik weer! Zij geeft aan dat ze de feedback naar de sales collega heeft doorgezet, maar verder inderdaad geen terugbelafspraak met je heeft gemaakt. Ik wil je daarom vanuit mijzelf een coulance bieden. Normaal gesproken kreeg je bij een 2-jarig abonnement 6 maanden gratis Netflix. Omdat het in dit geval om een 1-jarig contract gaat, heb ik de waarde van 3 maanden Netflix voor je vergoed! Je zult dit terugzien op jouw volgende factuur.

Ik hoop dat je zo je weekend nóg een stukje beter ingaat! 🆒
Jaimy, dit is weer waarom ik al zoveel jaren een trouwe klant ben van T-Mobile!
Ik wist wel dat er een oplossing zou komen.
Dank je wel voor jullie snelle antwoorden en acties.

Jij ook een heel fijn weekend.

Gr. Dennis Choy
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Dennis Choy,

Kijk, daar doe ik het voor! 😃

Heel graag gedaan en fijn weekend!

Reageer