Een maand geleden heb ik een brief gestuurd naar aanleiding van teveel betaald abonnementsgeld. Tot op heden heb ik geen reactie gehad.
Zelfs geen bevestiging van ontvangst. Erg jammer dit.
Hoe nu verder?
Zo'n brief komt terecht bij een andere afdeling en daar heb ik geen inzicht in. Maar als je mij meer informatie kan geven over je klacht dan kan ik je ook verder helpen. Als je privé gegevens wilt delen dan kan je mij een privébericht sturen en dan ga ik graag met jou op zoek naar een oplossing!
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.