Beantwoord

Klachtenbrief

  • 31 juli 2018
  • 1 reactie
  • 5758 Bekeken

Een maand geleden heb ik een brief gestuurd naar aanleiding van teveel betaald abonnementsgeld. Tot op heden heb ik geen reactie gehad.
Zelfs geen bevestiging van ontvangst. Erg jammer dit.
Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Hajar 2 augustus 2018, 09:13

Hi Higness.

Zo'n brief komt terecht bij een andere afdeling en daar heb ik geen inzicht in. Maar als je mij meer informatie kan geven over je klacht dan kan ik je ook verder helpen. Als je privé gegevens wilt delen dan kan je mij een privébericht sturen en dan ga ik graag met jou op zoek naar een oplossing!

Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Higness.

Zo'n brief komt terecht bij een andere afdeling en daar heb ik geen inzicht in. Maar als je mij meer informatie kan geven over je klacht dan kan ik je ook verder helpen. Als je privé gegevens wilt delen dan kan je mij een privébericht sturen en dan ga ik graag met jou op zoek naar een oplossing!

Ik hoor graag van je.

Reageer