Beantwoord

Limiet op data wordt dus limiet op snelheid

• 17 januari 2018
  • 1 reactie
  • 674 Bekeken

Omdat de melding onder "Nieuws" over het verslechterde 4G thuis product alweer uit de lijst verdwenen is, hierbij de vraag wat we er als gebruikers van vinden.

Ik loop in ieder geval al 2 uur te balen.

Lagere snelheid. In de tijd van 4G... Er wordt ons altijd hogere snelheid belooft maar er is dus geen provider meer die deze ontwikkeling steunt. Wonderlijk, wonderlijk.

Altijd richten op de gemiddelde consument maar degene die echt wil betalen voor een goed product heeft geen aanbod meer waaruit te kiezen is. Waarom geen productdifferentiatie? T-mobile heeft het snelste 4G internet. Echt waar; zelf gemeten. En vervolgens gaan ze de snelheid limiteren. Hoe dom kun je zijn.

Ik verwacht dus wel dat die marketing prietpraat dat ze het snelste netwerk hebben nu wel weghalen van de site.
icon

Beste antwoord door David 18 januari 2018, 08:41

Hi GrannySmith,

De FAQ staat gewoon hoog in het subforum 'Nieuws', die hebben we zelfs vastgepind. Ik zie dat je daar ook al gereageerd hebt, dus we houden de discussie dan ook graag daar gaande. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi GrannySmith,

De FAQ staat gewoon hoog in het subforum 'Nieuws', die hebben we zelfs vastgepind. Ik zie dat je daar ook al gereageerd hebt, dus we houden de discussie dan ook graag daar gaande. Dit topic gaat op slot.