Beantwoord

Mb aanvuller werkt niet

• 11 november 2016
  • 10 reacties
  • 586 Bekeken

Ik heb vorige week 100gb extra gekocht en dat lukte. Deze is al op en wil nogmaals aanvullen maar dit lukt nu niet krijg elke keer de melding ' je kunt je mb's nu nog niet aanvullen', is er een limiet? Zolang ik betaal lijkt me dit niet logisch?
icon

Beste antwoord door David 12 november 2016, 16:16

Hey Remco,

Welkom op ons forum! :)

Er zit geen limiet op, dat zou inderdaad wel vreemd zijn. De vorige MB-aanvuller moest wel helemaal verbruikt zijn, voor je een nieuwe kunt aanschaffen. Zou het kunnen dat dit nog niet het geval was toen je de aanvuller aan wilde schaffen? Het lijkt er wel op, omdat je ook de melding kreeg dat je nog niet kon aanvullen.

Ik hoor graag of het alsnog gelukt is om je MB's aan te vullen!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Hi Remco, ik kan je niet helpen maar hier ga ik binnenkort ook tegen aanlopen. Je bedoelt toch dat je normale tegoed op is en de aanvullende 100Gb is ook op. Dus je 4G voor thuis werkt helemaal niet meer en je kan geen aanvullers meer kopen ?
Dat klopt Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Remco,

Welkom op ons forum! :)

Er zit geen limiet op, dat zou inderdaad wel vreemd zijn. De vorige MB-aanvuller moest wel helemaal verbruikt zijn, voor je een nieuwe kunt aanschaffen. Zou het kunnen dat dit nog niet het geval was toen je de aanvuller aan wilde schaffen? Het lijkt er wel op, omdat je ook de melding kreeg dat je nog niet kon aanvullen.

Ik hoor graag of het alsnog gelukt is om je MB's aan te vullen!
Is nog steeds niet geluk en is al paar dagen op 0mb
Reputatie 3
Hi Remco, heeft T-Mobile dit al voor je opgelost of zit je nog steeds zonder 4G voor thuis ?
Nog steeds geen oplossing...
Goedemiddag,

Kan ik een reactie/oplossing hiervoor krijgen? Zit nu al een week zonder data??
Zie screenshot
Reputatie 7
Badge +15
Hi Remco,

Ik zie inderdaad dat dit niet helemaal goed gaat! Excuses hiervoor! 😞

Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen heb ik dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij nemen dit nu in onderzoek en hopelijk kunnen ze dit heel snel voor je oplossen. Zodra er meer bekend over is laten we het aan je weten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Remco,

Ik ben ook even in het systeem gedoken en zie dat je zelf blokkades hebt geactiveerd op internet. Ik heb de blokkades nu verwijderd dus als het goed is zou je nu wel een MB-aanvuller kunnen aanschaffen. Laat je mij even weten of het werkt?

Reageer